social-networks

Najbolje od društvenih mreža u poslovnom svijetu (Facebook, Linkedin, Instagram, YouTube) – interaktivni seminar

Datum i vrijeme

24.05.2019. od 09,00 do 15,00 sati.

Lokacija

Zagreb, Hotel Westin

Akcija

Za sve rane prijave do 10. svibnja odobravamo popust od 10%!

Cijena

1 590,00 kn + PDV

U današnje vrijeme nezamislivo je uspješno poslovanje i promocija proizvoda i usluga bez društvenih mreža. Društvene mreže se u poslovnom svijetu koriste za oglašavanje, postizanje bolje vidljivosti ali i komunikaciju s potencijalnim klijentima. Za Vas smo izabrali 4 vodeće društvene mreže koje se pravilnim korištenjem pretvaraju u alate koji Vam donose bitno povećanje prodaje, promoviraju Vaše proizvode i usluge i znatno utječu na poboljšanje reputacije i vidljivosti. Prva od 4 odabrane društvene mreže je ujedno i najveća društvena mreža Facebook, a za poslovne korisnike po važnosti ju slijedi poslovna mreža Linkedin. U zadnje vrijeme sve veći broj poslovnih korisnika u Hrvatskoj se okreće društvenim mrežama Instagram i YouTube na kojima se kroz audiovizualni sadržaj otvaraju brojne mogućnosti za oglašavanje i poslovnu promociju.

Može se sa sigurnošću ustvrditi da je izostanak nastupa na vodećim društvenim mrežama preskupi luksuz koji će Vaša konkurencija svakako znati iskoristiti. Preduhitrite konkurenciju i zavladajte društvenim mrežama uz savjete i trikove naših stručnjaka.

Pohađanjem naše edukacije saznati ćete osnovno o zakonitostima i strategiji nastupa na društvenoj mreži Facebook, pravilima komunikacije na Facebook-u, osmišljavanju sadržaja za Facebook, kriznoj komunikaciji na Facebooku, razlozima za korištenje poslovne mreže Linkedin, načinima komunikacije na Linkedin-u, proceduri dodavanja novih kontakata na Linkedin-u, osmišljavanju sadržaja za Linkedin objave, pravilima pokretanja i vođenja Instagram profila, načinima za postizanje velikih brojki na Instagramu, strategiji stvaranja kvalitetnog sadržaja za Instagram, trikovima (nagradne igre, swipe up, story sheranje) za postizanje bolje vidljivosti, potencijalima koje donosi YouTube, načinima kako privući veliki broj pretplatnika na YouTube-u, načinima osmišljavanja sadržaja za objavu na YouTube-u i budućnosti koja nas očekuje u svijetu društvenih mreža.

Svi SmartBiz seminari i edukacije su zamišljeni i koncipirani na način da u svakom trenutku polaznici mogu postavljati pitanja i pokrenuti raspravu, a na sve eventualne upite koji ne budu odgovoreni na predavanju odgovor polaznici dobivaju pisanim putem. Cilj naših seminara i edukacija je kroz interaktivni pristup u kratko vrijeme riješiti Vaše poslovne probleme i prenijeti Vam iskustva i znanje vrhunskih stručnjaka. Trajanje samih seminara i edukacija temelji se na rezultatima analiza koje potvrđuju da je upravo naš model optimalan za učenje i usvajanje novih znanja i iskustava. Svi polaznici SmartBiz seminara i edukacija dobivaju uvjerenja o pohađanju.

Kratki sadržaj seminara

PRVI DIO EDUKACIJE: Facebook i Linkedin – predavač: Ilija Brajković

• Zakonitosti nastupa na društvenoj mreži Facebook
• Strategija nastupa na Facebooku – planiranje i realizacija
• Pravila komunikacije među korisnicima Facebook-a
• Osmišljavanje sadržaja za Facebook komunikaciju i formati komunikacije
• Primjeri dobre i loše komunikacije iz Hrvatske i svijeta
• Krizna komunikacija na Facebook-u
• Kako upravljati hejterima?
• Kako organizirati nagradne igre i natječaje?
• Zašto koristiti LinkedIn?
• Kako komunicirati sa korisnima na LinkedIn stranici i profilu?
• Kako pristupiti novim kontaktima?
• Kakav sadržaj objavljivati?

DRUGI DIO EDUKACIJE:  Instagram i YouTube – predavačica: Veronika Rosandić

• Pravila pokretanja Instagram profila od nule
• Vođenje uspješnog profila na Instagramu
• Kako postići velike brojke/engagement?
• Strategija stvaranja kvalitetnog sadržaja
• Primjeri dobrog/lošeg vođenja Instagram profila
• Trips and tricks (nagradne Igre, swipe up, story sheranje)
• Važnost i potencijal YouTube platforme
• Kako zaraditi na YouTubeu?
• Što je potrebno da bi YouTube kanal ostvario velik broj pretplatnika?
• Primjeri dobrih/loših YT kanala
• Kako stvarati kvalitetan sadržaj?
• Kakva budućnost nas očekuje na Instagramu i YouTubeu?

Raspored predavanja

VrijemeAktivnost
08:30-09:00Prijava sudionika i preuzimanje radnih materijala
09:00-11:30Prvi dio – Facebook i Linkedin
11:30-12:15Pauza za kavu, snack i neformalni razgovor s predavačima i kolegama
12:15- 15:00Drugi dio – Instagram i YouTube i podjela uvjerenja o pohađanju edukacije

Ovaj seminar je namijenjen za:
sve osobe koje održavaju poslovne profile na društvenim mrežama, komuniciraju u poslovne svrhe preko Facebooka-a, Linkedin-a, Instagrama i YouTube-a, oglašavaju se na navedenim društvenim mrežama, zaposlene u odjelima odnosa s javnošću, djelatnike i voditelje odjela marketinga, korisničke podrške i prodaje, direktore i vlasnike malih i srednjih poduzeća, voditelje ureda i tajnice, privatne iznajmljivače i pružatelje turističkih usluga, voditelje i djelatnike turističkih zajednica, djelatnike turističkih agencija, sve koji se bave ili se žele baviti web oglašavanjem i community managementom.

Radni materijali

Za praćenje predavanja

Kava

Tijekom pauza

Snack

U dvorani tijekom pauze

Uvjerenje

O pohađanju edukacije

Opći uvjeti

Prijavom na seminar, edukaciju ili konferenciju prihvaćate naše opće uvjete poslovanja. Prijavu na edukativni program je moguće otkazati najkasnije 5 radnih dana prije početka programa, a kotizacija se uplaćuje najkasnije 4 radna dana prije početka programa. Polaznici koji odustanu nakon isteka roka od najkasnije 5 radnih dana nemaju pravo na povrat kotizacije i plaćaju iznos u cijelosti. Smart Biz d.o.o. zadržava pravo otkazivanja seminara, edukacija i konferencija, i u tom slučaju se uplaćeni iznos za kotizacije naručiteljima vraća u cijelosti. Podatke koje ste naveli u prijavi na neki od naših programa možemo koristiti u promotivnim akcijama ali neće biti dani trećim osobama, te oni po vašem zahtjevu mogu biti uklonjeni ili promijenjeni. Pogledajte našu Politiku privatnosti.

Popusti na seminare i edukacije:

  • Popust za drugu osobu iz istog poslovnog subjekta: 10%
  • Popust za treću i svaku sljedeću osobu iz istog poslovnog subjekta: 15%
  • Popust za sudionike iz nevladinih udruga i humanitarnih organizacija: 15%

Popusti se ne zbrajaju i međusobno se isključuju.

© Smart Biz d.o.o. 2017.