Upravljanje ključnim kupcima – Key Account Management – praktični seminar

Datum i vrijeme

24.10.2019. od 09,00 do 15,00 sati

Termin: 23.10.2019. – popunjeno!

Održani termini: 28.01.2019.

Lokacija

Zagreb, Hotel The Westin

Akcija

Za rane prijave do 14. listopada odobravamo popust od 10%!

Cijena

1 490,00 kn + PDV

Upravljanje ključnim kupcima (Key Account Management) je jedan od najbitnijih procesa u prodaji. Prema svim istraživanjima upravo su ključni kupci oni koji Vam donose većinu prihoda pa je bitno ulagati u obrazovanje Key Account Managera. Upravljanje ključnim kupcima iziskuje dobre komunikacijske vještine, odlično znanje u planiranju prodaje i znanje i iskustvo u vođenju odnosa s klijentima.

Pohađanjem naše edukacije saznati ćete kako planirati i realizirati efikasno upravljanje ključnim kupcima, kako izgraditi odlične odnose s Vašim ključnim kupcima, kako usavršiti poslovnu komunikaciju i kako graditi bazu ključnih kupaca. Imati ćete priliku za postavljanje pitanja predavaču i razmjenu iskustava s kolegama tijekom cijelog predavanja.

Svi SmartBiz seminari i edukacije su zamišljeni i koncipirani na način da u svakom trenutku polaznici mogu postavljati pitanja i pokrenuti raspravu, a na sve eventualne upite koji ne budu odgovoreni na predavanju odgovor polaznici dobivaju pisanim putem. Cilj naših seminara i edukacija je kroz interaktivni pristup u kratko vrijeme riješiti Vaše poslovne probleme i prenijeti Vam iskustva i znanje vrhunskih stručnjaka. Trajanje samih seminara i edukacija temelji se na rezultatima analiza koje potvrđuju da je upravo naš model optimalan za učenje i usvajanje novih znanja i iskustava. Svi polaznici SmartBiz seminara i edukacija dobivaju uvjerenja o pohađanju.

Kratki sadržaj seminara

  • Tko su ključni kupci?
  • Ključni kupac vs.transakcijski kupac
  • Kategorizacija ključnih kupaca
  • Analiza kupaca i industrije
  • Informiranost vs.poznavanje kupaca
  • Kriteriji donošenja odluka kod ključnih kupaca
  • Organigramska analiza
  • Preklapanje vaše poslovne strategije sa strategijom ključnog kupca
  • Načini vrednovanja ključnog kupca
  • Kreiranje portfolija ključnih kupaca
  • Izgradnja kvalitetnog i dugoročnog odnosa s ključnim kupcima
  • Vrijeme za postavljanje pitanja i razmjenu iskustava s kolegama

Raspored predavanja

VrijemeAktivnost
08:30-09:00Prijava sudionika i preuzimanje radnih materijala
09:00-11:00Prvi blok predavanja
11:00-11:30Pauza za kavu, snack i neformalni razgovor s predavačem i kolegama
11:30-13:15Drugi blok predavanja
13:15-13:30Kratka pauza za kavu i razgovor s predavačem i kolegama
13:30-15:00Treći blok predavanja i podjela uvjerenja o pohađanju edukacije

Ovaj seminar je namijenjen za:
voditelje ključnih kupaca, direktore i vlasnike poduzeća, voditelje i djelatnike prodajnih odjela, voditelje ureda, tajnice, sve osobe koje se bave prodajom i/ili komuniciraju s kupcima, sve koji žele usvojiti vještine upravljanja ključnim kupcima.

Radni materijali

Za praćenje predavanja

Kava

Tijekom pauza

Snack

Za vrijeme pauze.

Uvjerenje

O pohađanju edukacije

Opći uvjeti

Prijavom na seminar, edukaciju ili konferenciju prihvaćate naše opće uvjete poslovanja. Prijavu na edukativni program je moguće otkazati najkasnije 5 radnih dana prije početka programa, a kotizacija se uplaćuje najkasnije 4 radna dana prije početka programa. Polaznici koji odustanu nakon isteka roka od najkasnije 5 radnih dana nemaju pravo na povrat kotizacije i plaćaju iznos u cijelosti. Smart Biz d.o.o. zadržava pravo otkazivanja seminara, edukacija i konferencija, i u tom slučaju se uplaćeni iznos za kotizacije naručiteljima vraća u cijelosti. Podatke koje ste naveli u prijavi na neki od naših programa možemo koristiti u promotivnim akcijama ali neće biti dani trećim osobama, te oni po vašem zahtjevu mogu biti uklonjeni ili promijenjeni. Pogledajte našu Politiku privatnosti.

Popusti na seminare i edukacije:

  • Popust za drugu osobu iz istog poslovnog subjekta: 10%
  • Popust za treću i svaku sljedeću osobu iz istog poslovnog subjekta: 15%
  • Popust za sudionike iz nevladinih udruga i humanitarnih organizacija: 15%

Popusti se ne zbrajaju i međusobno se isključuju.

© Smart Biz d.o.o. 2017.