prodajna edukacija

Dvodnevna PREMIUM prodajna edukacija – praktične vještine kako značajno povećati broj zaključenih prodajnih razgovora

Datum i vrijeme

14.11.2019 – 15.11.2019 . – dvodnevna intenzivna edukacija od 09:00 do 15:00!

Lokacija

Zagreb, Hotel Westin

Akcija

Za rane prijave do 31. listopada odobravamo popust od 10%!

Cijena

3 290,00 kn + PDV

POVEĆAJTE PRODAJU ODMAH!

Predavačica seminara: mr.sc. Ana Brajković, MBA – jedan od vodećih hrvatskih stručnjaka za područje prodaje s preko 3000 održanih poslovnih edukacija, seminara i treninga.

Prodaja je danas sve. Prodajom se bave i oni koji nisu svjesni da se njome uopće bave. Želite sa sastanka otići tako da ste maksimalno povećali ratu zaključivanja poslova? Želite da baš vaš projekt dobije zeleno svjetlo?
Znate li da većina osoba nema problema sa zaključivanjem prodaje već s otvaranjem prodajnog razgovora gdje u startu pogriješe i nikad niti ne dobiju priliku zaključiti prodaju? Znate li koliki je trošak ako je vaš prodajni predstavnik utrošio mjesec dana na dogovaranje sastanaka od kojih nije ništa prodao ili mu je rata konverzije ispod 20%? Da li često na tjednom sastanku slušate da je jedini problem u prodajnom razgovoru bila cijena proizvoda?
Ako mislite da je problem cijena, najčešće je problem način na koji prodajete. Prodajne i komunikacijske vještine su dvije najbitnije vještine za ostvarenje zacrtanih ciljeva te ih trebate razvijati bez obzira kojim se poslom bavite.

Pohađanjem dvodnevne intenzivne edukacije saznati ćete: što su trendovi u maloprodaji i veleprodaji, koje su osnove psihologije kupovine i procesa odlučivanja kod kupca, kako uspješno pregovarati, kako pravilno odraditi prodajni proces, kako se pripremiti za samu prodaju, što je neverbalna komunikacija u prodaji i kako ju koristiti, kako otvoriti prodajni razgovor i zaintrigirati potencijalnog kupca, kako uspješno prezentirati usluge i proizvode kupcu, kako prikupiti informacije o potencijalnom kupcu, kako izgraditi strukturu prodajnog razgovora, kako uvjeriti kupca da baš Vaš proizvod ili usluga rješava njegov problem, koje su najčešće greške u prezentaciji proizvoda i usluga i kako ih izbjeći, kako rješavati prigovore i stvarati lojalne kupce, kako zaključiti prodaju ali i kako ostvariti nastavak suradnje s postojećim klijentima. Na ovoj praktičnoj edukaciji biti će prezentirane prednosti i mane prodaje i pregovaranja uživo, mailom i telefonski.

Svi Smart Biz seminari i edukacije su zamišljeni i koncipirani na način da u svakom trenutku polaznici mogu postavljati pitanja i pokrenuti raspravu, a na sve eventualne upite koji ne budu odgovoreni na predavanju odgovor polaznici dobivaju pisanim putem. Cilj naših seminara i edukacija je kroz interaktivni pristup u kratko vrijeme riješiti Vaše poslovne probleme i prenijeti Vam iskustva i znanje vrhunskih stručnjaka. Trajanje samih seminara i edukacija temelji se na rezultatima analiza koje potvrđuju da je upravo naš model optimalan za učenje i usvajanje novih znanja i iskustava. Svi polaznici Smart Biz seminara i edukacija dobivaju uvjerenja o pohađanju.

Kratki sadržaj edukacije

Prvi dan –  09,00 – 15,00 (kava, čaj, sokovi, slana i slatka zakuska uključeni)

• Što je sve prodaja?
• Trendovi u prodaji? Maloprodaja vs veleprodaja?
• Prodaja u odnosu na pregovaranje – da li je isto?
• Kako prodajni proces iskoristiti za pregovarački proces?
• Osnove psihologije kupovine – proces odlučivanja o kupovini kod kupca
• Vrste kupaca i o čemu ne vodimo dovoljno računa
• Prodajni proces i što nas sprječava da budemo vrhunski prodavači
• Priprema za prodaju i o čemu sve moramo voditi računa
• Neverbalna komunikacija kod osobne prodaje
• Otvaranje prodajnog razgovora i pobuđivanje interesa kupca
• Kako krenuti u razgovor i odmah ostaviti vrhunski dojam i podlogu za uspješnu prodaju

Drugi dan –  09,00 – 15,00 (kava, čaj, sokovi, slana i slatka zakuska uključeni)

• Kako preuzeti kontrolu nad razgovorom
• Prikupljanje informacija o kupcu postavljanjem pitanja – NAJBITNIJI KORAK
• Kako pitanjima graditi strukturu samog razgovora – s kojima početi, koja ostaviti za prigovore
• Kako prezentirati svoj proizvod da on rješava problem kupcu
• Zašto kod prezentacije proizvoda često griješimo i kako okrenuti prezentaciju u našu korist
• Rješavanje prigovora i vraćanje razgovora
• Što ako kupac ne želi kupiti? Kada i kako je u redu prihvatiti ne?
• Zaključivanje prodaje i nastavak suradnje
• Osnovne greške koje činimo u prodaji
• Prodaja uživo, mailom, telefonom – prednosti i mane

Ova edukacija je namijenjena za:
direktore tvrtki, direktore prodaje, direktore veleprodaje, Key Account Managere, direktore marketinga, voditelje prodaje, prodajne predstavnike, komercijaliste, sve koji se bave prodajom i pregovaranjem, dogovaranjem sastanaka, prezentacijom proizvoda i slično.

VrijemeAktivnost
08:30-09:00Prijava sudionika i preuzimanje radnih materijala
09:00-11:00Prvi blok predavanja
11:00-11:30Pauza za kavu, sokove, čaj, slanu zakusku i neformalni razgovor s predavačicom i kolegama
11:30- 13:00Drugi blok predavanja
13:00-13:30Pauza za kavu, sokove, čaj, slatku zakusku i neformalni razgovor s predavačicom i kolegama
13:30-15:00Treći blok predavanja i podjela uvjerenja o pohađanju edukacije

Radni materijali

Za praćenje predavanja

Kava

Tijekom pauza

Snack

Tijekom pauza

Uvjerenje

O pohađanju edukacije

Opći uvjeti

Prijavom na seminar, edukaciju ili konferenciju prihvaćate naše opće uvjete poslovanja. Prijavu na edukativni program je moguće otkazati najkasnije 5 radnih dana prije početka programa, a kotizacija se uplaćuje najkasnije 4 radna dana prije početka programa. Polaznici koji odustanu nakon isteka roka od najkasnije 5 radnih dana nemaju pravo na povrat kotizacije i plaćaju iznos u cijelosti. Smart Biz d.o.o. zadržava pravo otkazivanja seminara, edukacija i konferencija, i u tom slučaju se uplaćeni iznos za kotizacije naručiteljima vraća u cijelosti. Podatke koje ste naveli u prijavi na neki od naših programa možemo koristiti u promotivnim akcijama ali neće biti dani trećim osobama, te oni po vašem zahtjevu mogu biti uklonjeni ili promijenjeni. Pogledajte našu Politiku privatnosti.

Popusti na seminare i edukacije:

  • Popust za drugu osobu iz istog poslovnog subjekta: 10%
  • Popust za treću i svaku sljedeću osobu iz istog poslovnog subjekta: 15%
  • Popust za sudionike iz nevladinih udruga i humanitarnih organizacija: 15%

Popusti se ne zbrajaju i međusobno se isključuju.

© Smart Biz d.o.o. 2017.