Veronika Rosandić

magistra novinarstva i Social Media Specialist/Content Creator

Magistra novinarstva s Fakulteta političkih znanosti. Kroz diplomski rad na temu – Biti influencer u Hrvatskoj: samoostvarenje i profit kroz YouTube kanal postaje social media influencer i content creator. Pokreće svoj YouTube kanal gdje u kratkom vremenu ostvaruje velike brojke. Odustaje od rada u novinarskoj struci i započinje vođenje svojih platformi kao freelancer. Bavi se stvaranjem audiovizualnih sadržaja na svojim društvenim mrežama, Instagramu i YouTube gdje ima više od 300 000 aktivnih pratitelja. Uz vođenje društvenih mreža, nastupa i na marketinškim radionicama, seminarima i konferencijama gdje prenosi svoje znanje u području rada u digitalnim medijima.
Kroz influencersko djelovanje ostvaruje suradnje s velikim hrvatskim i stranim brendovima poput: HT-a, Fitness.com.hr-a, Vichija, ShoeBeDo-a, Blitza Cinestar…Sudjelovala kao co – founder na hrvatskom startupu Hypefy kojem je cilj povezati influencere i brendove, te olakšati proces stvaranja kreativnih kampanja kroz digitalne kanale.