Novosti iz poslovnog svijeta

Iskoristite kraj ljeta za edukaciju zaposlenika - posebna ponuda za sve upite tijekom lipnja, srpnja i kolovoza

Iskoristite smanjeni opseg posla krajem ljetnih mjeseci i riješite konkretne poslovne probleme, unaprijedite prodaju i marketing, ostvarite uštede i poboljšajte poslovne procese. Smart Biz poslovne InHouse edukacije su prilagođene Vašem poslovanju, a mogu se održati na raznim lokacijama po Vašem izboru i u vrijeme kada Vama najviše odgovara. U pripremi i provedbi Inhouse edukacija surađujemo s vodećim hrvatskim stručnjacima za sva područja koja pokrivamo.

Što je Google Analytics i zašto ga trebate koristiti

Google Analytics je najbolji mogući alat za mjerenje i analizu prometa na web stranicama. Ovaj alat je jako koristan za sve vrste e-trgovina, a također bitno pomaže i SEO optimizaciji web stranice. Google Analytics se relativno lako povezuje s web stranicom, ali je bitno znanje kako bismo pravilno interpretirali sve podatke koje nam ovaj alat pruža. Preporuka je svim poslovnim subjektima povezivanje web stranica s ovim alatom kako bi kroz analitiku mogli pratiti uspješnost web stranice.
oglašavanje na google

Osnovno što trebate znati o Google Ads digitalnom marketingu

Google Ads (nekada poznat kao Google AdWords) je Google alat za oglašavanje na kojem korisnici na više načina mogu oglašavati svoje proizvode ili usluge. Google Ads je sofisticiranija verzija nekadašnjeg Google AdWords-a, a njegovo sučelje je jednostavnije za korištenje. Korištenje Google Ads-a je preporučljivo svim poslovnim subjektima koji žele povećati svoju prodaju ili broj posjeta web stranici, ali također i broj primljenih telefonskih poziva i mailova.

Zašto bi tvrtke trebale koristiti Linkedin

Linkedin je vodeća poslovna društvena mreža koja se može pohvaliti s brojem od čak 546 milijuna korisnika iz 200 različitih zemalja. U Hrvatskoj profil na Linkedin-u ima preko 4000 tvrtki, a taj broj iz godine u godinu raste. Tvrtke koriste ovu društvenu mrežu za pronalazak željenih zaposlenika, oglašavanje, promociju proizvoda i usluga, povezivanje s mogućim poslovnim partnerima i komunikaciju s poslovnom zajednicom. Ukoliko Vaša tvrtka nije aktivna na Linkedin-u vrijeme je da razmislite o svim mogućnostima koje su Vam na raspolaganju na ovoj društvenoj mreži.
youtube za poslovne korisnike

YouTube za poslovne korisnike

YouTube je nastao 2005. godine, a već 2006. godine platformu je kupio Google. Od tada popularnost YouTube-a raste iz godine u godinu, a zanimljiv je podatak da čak 95% mladih (13-20 godina starosti) aktivno koriste ovu platformu. Korisnici YouTube-a prosječno provedu 1 sat na ovoj mreži dnevno. Svi ovi brojevi pokazatelj su velikih potencijala koje ova tražilica/društvena mreža nudi i poslovnim korisnicima.
instagram

Instagram za poslovne korisnike

Instagram je jedna od vodećih društvenih mreža po broju korisnika, ali i mogućnostima koje pruža poslovnim korisnicima. Instagram ima impresivne brojke, pa možemo istaknuti da postoji preko milijardu aktivnih korisnika ove mreže, dok je dnevno u svijetu na Instagramu aktivno preko 550 milijuna ljudi. Dnevno se na Instagramu objavi preko 100 milijuna vizualnih sadržaja, a broj dnevnih like-ova prelazi 4 milijarde.