Što je Google Analytics i zašto ga trebate koristiti

Google Analytics je najbolji mogući alat za mjerenje i analizu prometa na web stranicama. Ovaj alat nam daje uvid u razne podatke kao što su dob, spol i lokacija posjetitelja stranice, načine na koje su posjetitelji došli do web stranice, što konkretno traže na web stranici, koliko vremena provode na određenom sadržaju, učestalost posjećivanja web stranice, itd. Google Analytics je jako koristan za sve vrste e-trgovina, a također bitno pomaže i SEO optimizaciji web stranice.

Google Analytics se relativno lako povezuje s web stranicom, ali je bitno znanje kako bismo pravilno interpretirali sve podatke koje nam ovaj alat pruža. Preporuka je svim poslovnim subjektima povezivanje web stranica s Google Analytics alatom kako bi kroz analitiku mogli pratiti uspješnost web stranice. Navodimo samo neke osnovne mogućnosti koje vam ovaj alat pruža:
– Demografski podaci o posjetiteljima web stranice (dob, spol, lokacija, itd.)
– Načini na koje su posjetitelji došli do web stranice (npr. preko društvenih mreža, preko Google oglasa, Google pretragom, newsletter, itd.)
– Informacije o aktivnostima posjetitelja na web stranici (vrijeme zadržavanja na određenom sadržaju, najzanimljiviji sadržaji za posjetitelje, itd.)
– Informacije o konverzijama (pojednostavljeno konverzija je pretvaranje posjetitelja web stranice u kupca odnosno klijenta)
Analiza prometa na web stranicama je bitan dio digitalnog marketinga, a informacije koje prikupimo Google Analytics alatom možemo iskoristiti u kasnijoj web optimizaciji. Ukoliko već niste započeli s Google analitikom vrijeme da saznate kako koristiti ovaj besplatni alat, i kako izvući bitno od svih informacija koje nam alat pruža.

U organizaciji tvrtke Smart Biz, 18.06.2019, u zagrebačkom hotelu The Westin održati će se premium seminar pod nazivom „Google Ads i Google Analytics“. Predavač ovog seminara je vodeći hrvatski stručnjak za područje digitalnog marketinga: gospodin Vice Božić, direktor agencije GoAds.  Pohađanjem naše edukacije u jednom danu ćete saznati kako planirati, izraditi i optimizirati Google Ads kampanje, kako odabrati ključne riječi, kako kreirati oglas, kako pratiti konverzije, kako povezati Google Analytics i Google Ads, kako definirati ciljeve i planove mjerenja u Google Analytics alatu, kako izraditi Google Analytics ciljeve i filtere, kako pravilno pregledavati izvještaje (akvizicije, ponašanje, konverzije), kako pratiti marketinške kampanje i online prodaju, kako izraditi prilagođene izvještaje i nadzorne ploče te ćete dobiti priliku za razmjenu iskustava s predavačem i kolegama. Organizator odobrava popust na kotizaciju za rane prijave do 04. lipnja. Više o samom seminaru, sadržaju, rasporedu i predavaču saznajte ovdje.