Osnovno što trebate znati o Google Ads digitalnom marketingu

oglašavanje na google

Google Ads (nekada poznat kao Google AdWords) je Google alat za oglašavanje na kojem korisnici na više načina mogu oglašavati svoje proizvode ili usluge. Pojednostavljeno korisnici licitiraju za svoje ključne riječi kako bi njihovi oglasi bili što bolje prikazani na Google tražilici. Koristeći Google Ads korisnici mjerljivo povećavaju prodaju, promoviraju željene proizvode, povećavaju broj posjeta web stranici ili broj primljenih telefonskih poziva. Korištenje ovog alata je jednostavno, a brojni su načini kako dosegnuti ciljanu publiku.

Registracija na Google Ads alat je besplatna, a plaćanje se vrši po kliku na Vaš oglas pri čemu osoba posjećuje vašu web stranicu ili npr. ostvaruje telefonski poziv prema Vama. Proračun za Google Ads kampanje određujete sami, a on ovisi o raznim faktorima. Velika prednost je što kampanje možete testirati i na malim proračunima kako biste lakše donijeli odluku o potencijalnoj glavnoj kampanji. Postoji nekoliko osnovnih vrsta Google Ads oglasa i svaka vrsta ima svoje specifičnosti i načine dosezanja ciljane publike. Oglasi ciljani na pretraživačku mrežu nalaze se pored rezultata pretraživanja na Google-u i najčešće su korišteni. Prikazni oglasi se pojavljuju na više od 2 milijuna web lokacija i u više od 650 tisuća aplikacija. Ova vrsta oglasa može biti tekstualna, baner oglas, oglas na servisu Gmail i oglas u aplikacijama. Videooglasi se objavljuju na servisu YouTube i oni se prikazuju samo korisnicima kojima ih Vi želite prikazivati. U Hrvatskoj se u zadnje vrijeme sve više koristi ova vrsta oglašavanja. Google je još 2000. godine započeo s ozbiljnijim digitalnim marketingom i to kroz Google AdWords, servisom koji je ugašen prošle godine, a njegov nasljednik je upravo servis Google Ads. Google Ads je sofisticiranija verzija nekadašnjeg Google AdWords-a, a njegovo sučelje je jednostavnije za korištenje. Korištenje Google Ads-a je preporučljivo svim poslovnim subjektima koji žele povećati svoju prodaju ili broj posjeta web stranici, ali također i broj primljenih telefonskih poziva i mailova.

U organizaciji tvrtke Smart Biz, 14.02.2020, u zagrebačkom hotelu The Westin održati će se premium seminar pod nazivom „Facebook i Google Ads – efikasan i mjerljiv digitalni marketing u praksi“. Predavači ovog seminara su vodeći hrvatski stručnjaci za područje digitalnog marketinga: gospodin Vice Božić  – direktor agencije GoAds i gospodin Ilija Brajković – direktor digitalne agencija Kontra.  U prvom dijelu edukacije saznati ćete sve o pravilima nastupa na društvenoj mreži Facebook, oglašavanju i planiranju kampanje na Facebook-u, strategiji nastupa na Facebook-u, pravilnoj uporabi FB stranice, pravilima krizne komunikacije na FB-u, odabiru tekstova i fotografija ovisno o vrsti posla kojom se bavite, mjerenju uspješnosti FB kampanja i dobiti ćete priliku za postavljanje pitanja predavaču i razmjenu iskustava s kolegama. U drugom dijelu naše edukacije saznati ćete kako planirati, realizirati i optimizirati Google Ads kampanje, kako odabrati ključne riječi, kako kreirati oglas, kako pratiti konverzije, kako povezati Google Analytics i Google Ads i imati ćete priliku za razmjenu iskustava s predavačem i kolegama.. Organizator odobrava popust na kotizaciju za rane prijave do 31. siječnja. Više o samom seminaru, sadržaju, rasporedu i predavačima saznajte ovdje.