digitalni marketing

Facebook i Google Ads – efikasan i mjerljiv digitalni marketing u praksi – PREMIUM SEMINAR – u suradnji s vodećim hrvatskim stručnjacima

Datum i vrijeme

Uskoro objavljujemo novi termin!

Održani termini: 03.10.2018., 21.02.2019.

Lokacija

Zagreb, Hotel Westin

Akcija

Za sve rane prijave i predprijave odobravamo popust od 10%!

Cijena

1 890,00 kn + PDV

Digitalni marketing je nezamisliv bez nastupa na Facebook-u i Google Ads kampanja. Ovo su dva najzastupljenija i najefikasnija oblika oglašavanja, a glavne prednosti su im mjerljivost i troškovna efikasnost.

Nastupom na Facebooku kupcima pružate informaciju o Vašim proizvodima i uslugama kroz dvosmjernu komunikaciju, a oglašavanjem na Facebooku ostvarujete povećanje prodaje prateći učinkovitost vaših oglasa u realnom vremenu.

Koristeći Google Ads mjerljivo ćete povećati vašu prodaju, ispromovirati željene proizvode, povećati broj posjeta web stranici ili broj primljenih telefonskih poziva.

Cijeli proces nastupa i oglašavanja na Facebooku, kao i Google Ads oglašavanja je jednostavan, ali je bitno usvojiti osnovna znanja o planiranju i realizaciji kampanja, kao i promjenama koje je donijela nova Uredba o zaštiti osobnih podataka (GDPR). Najjednostavniji način usvajanja ovih znanja je kroz praktične primjere i savjete stručnjaka.

PREMIUM SEMINAR na kojem u jednom danu vodeći stručnjaci objašnjavaju kako uspješno nastupiti na Facebooku i kako kreirati efikasne Google Ads kampanje.

U prvom dijelu edukacije saznati ćete sve o pravilima nastupa na društvenoj mreži Facebook, oglašavanju i planiranju kampanje na Facebook-u, strategiji nastupa na Facebook-u, pravilnoj uporabi FB stranice, pravilima krizne komunikacije na FB-u, odabiru tekstova i fotografija ovisno o vrsti posla kojom se bavite, mjerenju uspješnosti FB kampanja i dobiti ćete priliku za postavljanje pitanja predavaču i razmjenu iskustava s kolegama.
U drugom dijelu naše edukacije saznati ćete kako planirati, realizirati i optimizirati Google Ads kampanje, kako odabrati ključne riječi, kako kreirati oglas, kako pratiti konverzije, kako povezati Google Analytics i Google Ads i imati ćete priliku za razmjenu iskustava s predavačem i kolegama.

Svi SmartBiz seminari i edukacije su zamišljeni i koncipirani na način da u svakom trenutku polaznici mogu postavljati pitanja i pokrenuti raspravu, a na sve eventualne upite koji ne budu odgovoreni na predavanju odgovor polaznici dobivaju pisanim putem. Cilj naših seminara i edukacija je kroz interaktivni pristup u kratko vrijeme riješiti Vaše poslovne probleme i prenijeti Vam iskustva i znanje vrhunskih stručnjaka. Trajanje samih seminara i edukacija temelji se na rezultatima analiza koje potvrđuju da je upravo naš model optimalan za učenje i usvajanje novih znanja i iskustava. Svi polaznici SmartBiz seminara i edukacija dobivaju uvjerenja o pohađanju.

Kratki sadržaj seminara

PRVI DIO EDUKACIJE: Naučite koristiti Facebook u poslovne svrhe:

• Zakonitosti nastupa na društvenoj mreži Facebook
• Strategija nastupa na Facebooku – planiranje i realizacija
• Pravila komunikacije među korisnicima Facebook-a
• Osmišljavanje sadržaja za Facebook komunikaciju i formati komunikacije
• Primjeri dobre i loše komunikacije iz Hrvatske i svijeta
• Krizna komunikacija na Facebook-u
• Oglašavanje na Facebook-u i osmišljavanje reklamne kampanje – demonstracija oglašavanja na FB
• Mjerenje uspješnosti nastupa i oglašavanja na Facebook-u
• Vrijeme za postavljanje pitanja predavaču, raspravu i razmjenu iskustava

DRUGI DIO EDUKACIJE: Google Ads – kako kreirati i voditi uspješnu kampanju:

• Google Ads – pojam i značajke
• Osnovne vrste oglasa i kampanja
• Kako planirati budžet i kampanju
• Kako strukturirati kampanju i odrediti osnovne postavke
• Definiranje ključnih riječi
• Kako kreirati oglas
• Proces optimizacije odredišne stranice
• Kako pratiti konverzije
• Kako optimizirati kampanju
• Kako povezati Google Ads i i Google Analytics račune
• Utjecaj nove GDPR uredbe o zaštiti osobnih podataka
• Vrijeme za postavljanje pitanja predavaču i razmjena iskustava s kolegama

Raspored predavanja

VrijemeAktivnost
08:30-09:00Prijava sudionika i preuzimanje radnih materijala
09:00-11:00Prvi dio predavanja – Naučite koristiti Facebook u poslovne svrhe – prvi blok
11:00-11:30Pauza za kavu i neformalni razgovor s predavačem i kolegama
11:30- 12:30Prvi dio predavanja – Naučite koristiti Facebook u poslovne svrhe – drugi blok
12:30-13:30Ručak u hotelskom restoranu
13:30-15:00Drugi dio predavanja – Google Ads – kako kreirati i voditi uspješnu kampanju – prvi blok
15:00-15:30Pauza za kavu i neformalni razgovor s predavačem i kolegama
15:30 – 17:00Drugi dio predavanja – Google Ads – kako kreirati i voditi uspješnu kampanju – drugi blok i podjela uvjerenja o pohađanju edukacije

Ovaj seminar je namijenjen za:
sve voditelje i djelatnike u odjelima marketinga i odnosa s javnošću, vlasnike i direktore malih i srednjih poduzeća, voditelje i djelatnike odjela prodaje, voditelje ureda i tajnice, direktore i djelatnike turističkih zajednica, voditelje i djelatnike turističkih agencija, poduzetnike, obrtnike, privatne iznajmljivače, sve osobe koje održavaju poslovne Facebook profile i komuniciraju u poslovne svrhe preko FB-a, community managere, sve osobe koje su već počele ili žele započeti s Google AdS oglašavanjem i sve osobe koje žele saznati kako na mjerljiv i efikasan način ostvariti povećanje prodaje proizvoda i usluga.

Radni materijali

Za praćenje predavanja

Kava

Tijekom pauza

Ručak

U hotelskom restoranu

Uvjerenje

O pohađanju edukacije

Opći uvjeti

Prijavom na seminar, edukaciju ili konferenciju prihvaćate naše opće uvjete poslovanja. Prijavu na edukativni program je moguće otkazati najkasnije 5 radnih dana prije početka programa, a kotizacija se uplaćuje najkasnije 4 radna dana prije početka programa. Polaznici koji odustanu nakon isteka roka od najkasnije 5 radnih dana nemaju pravo na povrat kotizacije i plaćaju iznos u cijelosti. Smart Biz d.o.o. zadržava pravo otkazivanja seminara, edukacija i konferencija, i u tom slučaju se uplaćeni iznos za kotizacije naručiteljima vraća u cijelosti. Podatke koje ste naveli u prijavi na neki od naših programa možemo koristiti u promotivnim akcijama ali neće biti dani trećim osobama, te oni po vašem zahtjevu mogu biti uklonjeni ili promijenjeni. Pogledajte našu Politiku privatnosti.

Popusti na seminare i edukacije:

  • Popust za drugu osobu iz istog poslovnog subjekta: 10%
  • Popust za treću i svaku sljedeću osobu iz istog poslovnog subjekta: 15%
  • Popust za sudionike iz nevladinih udruga i humanitarnih organizacija: 15%

Popusti se ne zbrajaju i međusobno se isključuju.

© Smart Biz d.o.o. 2017.