Tik-Tok među mladima popularniji od Facebook-a i Instagrama
U prošloj godini najpreuzimanija aplikacija na Androidu i iOS-u je Tik-Tok, aplikacija nastala u Kini 2016. godine s ciljem kreiranja, objavljivanja i dijeljenja kratkih video sadržaja. Aplikacija je posebno popularna među mladim korisnicima i upravo to je razlog da je broj preuzimanja Tik-Tok aplikacije nadmašio brojeve „nedodirljivih“ poput Facebook-a, Instagrama i Snapchat-a.
Tik-Tok je aplikacija na kojoj možete kreirati, objavljivati i dijeliti video sadržaje, a veliki naglasak je na brojnim efektima i glazbi koje možete uvrstiti u video. Najčešće teme objavljenih video sadržaja na Tik-Tok-u su: glazba, ples, šaljivi skečevi, kućni ljubimci i sport. Aplikacija je u svom startu postala poznata upravo po lip-sync video sadržajima gdje korisnici otvaraju usta na određenu glazbu pretavarajući se da pjevaju. Svi video sadržaji mogu se mijenjati kroz razne vrste filtera te dodavanjem zvučnih efekata ili pozadinske glazbe. Smatra se da je Tik-Tok zauzeo mjesto popularnog Vine-a ugašenog 2017. godine. Aplikacija ima preko 800 milijuna korisnika od čega je 500 milijuna atkivnih korisnika, a korisnici u prosjeku na ovoj mreži provode čak 52 minute dnevno.
Dobna granica za otvaranje profila na ovoj mreži je 13 godina pa je sukladno tome i veliki broj korisnika mlađe životne dobi, odnosno radi se o osobama koje ne odlučuju o kupovini, ali mogu znatno utjecati na roditelje i odabrati određene proizvode koje su vidjeli na Tik-Tok mreži. Tik-Tok zasigurno ima veliki marketinški potencijal koji za sada nije dovoljno iskorišten, s obzirom da ne postoji mogućnost plasiranja plaćenih oglasa, ali postoje određene druge mogućnosti da Vaš oglas ipak bude objavljen na mreži. U svakom slučaju zasigurno će i u ovom segmentu doći do poboljšanja pa pretpostavljamo da će i opcija plasiranja plaćenih oglasa uskoro biti uvedena, a do tada bi se svi zainteresirani trebali upoznati s načinom rada ove mreže i strukturom samih korisnika.