YouTube za poslovne korisnike

youtube za poslovne korisnike

YouTube je druga najveća tražilica na svijetu, ali u isto vrijeme i najveća društvena mreža za dijeljenje video sadržaja. Broj aktivnih korisnika YouTube-a (koji koriste ovu mrežu jednom mjesečno ili češće) kreće se oko milijarde i pol, a svake minute se na YouTube postavi 400 minuta novog video sadržaja. Na YouTube-u se može naći sadržaj na 76 jezika, a čak 51% marketinških stručnjaka u SAD-u koriste oglašavanje na ovoj mreži. Jedan od zanimljivih podataka je da se čak 46% glazbenog streaminga odvija upravo preko You Tube-a. S obzirom na sve navedeno YouTube je odlična platforma i za oglašavanje, a tu činjenicu prepoznaje sve veći broj hrvatskih poslovnih subjekata.

YouTube je nastao 2005. godine, a već 2006. godine platformu je kupio Google. Od tada popularnost YouTube-a raste iz godine u godinu, a zanimljiv je podatak da čak 95% mladih (13-20 godina starosti) aktivno koriste ovu platformu. Korisnici YouTube-a prosječno provedu 1 sat na ovoj mreži dnevno. Svi ovi brojevi pokazatelj su velikih potencijala koje ova tražilica/društvena mreža nudi i poslovnim korisnicima. Jedan od načina besplatne promocije na YouTube-u su razne vrste edukacijskih videa gdje se određeni proizvodi uspoređuju i ističu se njihove prednosti i rješenja koja donose klijentima. Drugi primjer bi bili video sadržaji vezani uz turističke destinacije ili objekte kojima se turističke zajednice ili npr. hoteli predstavljaju svojim potencijalnim posjetiteljima. Veliku popularnost imaju i takozvani „unboxing and review“ video sadržaji gdje se u kratkom videu gledateljima predstavljaju proizvodi, od otvaranja same ambalaže, tehničkih karakteristika i praktične upotrebe. YouTube uz ove besplatne načine promocije nudi i oglašavanje koje je u Hrvatskoj u zadnje vrijeme sve popularnije. Vezano uz oglašavanje na YouTube-u postoje dvije osnovne vrste oglasa. Prva vrsta se naziva In-Stream oglasi koji se pokreću prije, u tijeku ili nakon određenog videa i mogu se preskočiti nakon 5 sekundi prikazivanja. Druga vrsta oglasa su Discover oglasi koji se prikazuju kada korisnik pokušava pronaći određeni sadržaj i nalaze se u sekciji preporučenih videa, na naslovnoj stranici ili kao dio rezultata pretraživanja.

U organizaciji tvrtke Smart Biz, 24.05.2019, u zagrebačkom hotelu The Westin održati će se seminar pod nazivom „Najbolje od društvenih mreža u poslovnom svijetu (Facebook, Linkedin, Instagram, YouTube)“. Pohađanjem edukacije polaznici će saznati osnovno o zakonitostima i strategiji nastupa na društvenoj mreži Facebook, pravilima komunikacije na Facebook-u, osmišljavanju sadržaja za Facebook, kriznoj komunikaciji na Facebooku, razlozima za korištenje poslovne mreže Linkedin, načinima komunikacije na Linkedin-u, proceduri dodavanja novih kontakata na Linkedin-u, osmišljavanju sadržaja za Linkedin objave, pravilima pokretanja i vođenja Instagram profila, načinima za postizanje velikih brojki na Instagramu, strategiji stvaranja kvalitetnog sadržaja za Instagram, trikovima (nagradne igre, swipe up, story sheranje) za postizanje bolje vidljivosti, potencijalima koje donosi YouTube, načinima kako privući veliki broj pretplatnika na YouTube-u, načinima osmišljavanja sadržaja za objavu na YouTube-u i budućnosti koja nas očekuje u svijetu društvenih mreža. Predavači seminara su Ilija Brajković (partner u digitalnoj agenciji Kontra) i Veronika Rosandić (influencerica s preko 130 000 aktivnih pratitelja). Više o samom seminaru, sadržaju, rasporedu i predavačima saznajte ovdje.