Zašto biste trebali koristiti Facebook u poslovne svrhe?

poslovni facebook

Facebook je prema svim pokazateljima vodeća društvena mreža na svijetu, a prema dostupnim podacima broj FB korisnika je prešao 2 milijarde. Preko 55% korisnika Facebook koristi svakodnevno! Iako su postojale glasine kako je ova društvena mreža u padu, svi pokazatelji govore upravo suprotno. Na globalnoj razini muškarci predstavljaju 54% korisnika, dok su žene zastupljene s 46%. Postoji i izreka koja kaže da se nešto nije ni dogodilo ukoliko nije objavljeno na Facebooku. Broj FB korisnika u Hrvatskoj se kreće oko 2 milijuna s tendencijom rasta. Ovi pokazatelji su objektivni razlog zašto biste Facebook trebali koristiti i u poslovne svrhe.

Kada govorimo o FB u poslovnom svijetu moramo odmah objasniti razliku između Facebook profila i Facebook stranice. Facebook profil je osobni profil osobe koja ga je otvorila imenom i prezimenom, dok je Facebook stranica, odnosno Facebook page stranica poduzeća, društva, određenog proizvoda, branda, portala ili slično. Facebook stranice dobivaju „lajkove“ i preko njih postoji mogućnost plaćenog oglašavanja. U Hrvatskoj još uvijek postoji veliki broj osobnih FB profila koji se koriste u poslovne svrhe iako to nije preporučljivo, a prema FB pravilima je i zabranjeno pa može rezultirati gašenjem profila. Također, koristeći FB profil nemate mogućnost plaćenog oglašavanja koje trenutno predstavlja najisplativiji način promocije proizvoda i usluga. Koristeći ovu vrstu oglašavanja dobivate mogućnost obraćanja ciljnoj skupini korisnika, a sami rezultati su lako mjerljivi. Neovisno o vrsti Vašeg posla FB je najbolji način za promociju i oglašavanje Vaših proizvoda ili usluga. Prije stvaranja strategije nastupa na Facebooku i planiranja kampanje potrebno je određeno predznanje kako biste iskoristili sve mogućnosti koje su Vam na raspolaganju.

U organizaciji tvrtke Smart Biz d.o.o., 14.02.2020. godine u zagrebačkom hotelu The Westin održati će se seminar pod nazivom „Facebook i Google Ads – efikasan i mjerljiv digitalni marketing u praksi“. Pohađanjem ovog seminara saznati ćete sve o pravilima nastupa na društvenoj mreži Facebook, oglašavanju i planiranju kampanje na Facebook-u, strategiji nastupa na Facebook-u, pravilnoj uporabi FB stranice, pravilima krizne komunikacije na FB-u, odabiru tekstova i fotografija ovisno o vrsti posla kojom se bavite, mjerenju uspješnosti FB kampanja, saznati ćete kako planirati, realizirati i optimizirati Google Ads kampanje, kako odabrati ključne riječi, kako kreirati oglas, kako pratiti konverzije, kako povezati Google Analytics i Google Ads i imati ćete priliku za razmjenu iskustava s predavačima i kolegama. Predavači su  Ilija Brajković, partner u digitalnoj agenciji Kontra i Vice Božić, direktor digitalne agencije GoAds. Za sve rane prijave organizator odobrava popust na cijenu kotizacije. Više o predavačima, sadržaju seminara, rasporedu i prijavi možete naći ovdje.