Izazovi u pripremi i provedbi EU sufinanciranih projekata vodno-komunalne infrastrukture – dvodnevna PREMIUM konferencija u suradnji s Hrvatskim vodama i SAFU – druga od 4 regionalne konferencije

Datum

30.09. i 01.10.2020. – odgođeno! – novi termin će biti objavljen kada se ostvare uvjeti i epidemiološka situacija bude zadovoljavajuća za održavanje konferencije.

Predavači

10 predavača – Hrvatske vode

1 predavač – SAFU (Središnja agencija za financiranje i ugovaranje programa i projekata Europske unije)

Lokacija

Dubrovnik – hotel Sheraton Dubrovnik Riviera – regija južna Hrvatska (južni i srednji Jadran) – primamo prijave sudionika iz navedene regije

Cijena kotizacije

– odgođeno

U proteklom razdoblju pokrenut je veliki broj investicija u vodno-komunalnu infrastrukturu koje su sufinancirane kroz EU bespovratna sredstva. Vodno-komunalna poduzeća, kao i jedinice lokalne i regionalne samouprave svakodnevno se susreću s brojnim izazovima u pripremi i provedbi ove vrste projekata, a pogreške u procesu pripreme i provedbe projekata mogu izazvati ozbiljne financijske posljedice za korisnike bespovratnih sredstava.
Kako bismo pomogli hrvatskim vodno-komunalnim tvrtkama i javnoj upravi u suradnji s Hrvatskim vodama i SAFU (Središnja agencija za financiranje i ugovaranje programa i projekata Europske unije) organizirali smo 4 dvodnevne regionalne konferencije pod nazivom „Izazovi u pripremi i provedbi EU sufinanciranih projekata vodno-komunalne infrastrukutre“. 10 predavača iz Hrvatskih voda i jedan predavač iz SAFU u dva će dana sudionicima konferencije prezentirati koji izazovi ih očekuju u pripremi i provedbi projekata i kako te iste izazove prevladati. Tijekom konferencija biti će omogućeno postavljanje pitanja od strane sudionika i rasprava o konkretnim situacijama s kojima se susreću u pripremi i provedbi projekata. Tijekom pauza sudionici će imati priliku za razgovor i razmjenu iskustava s predavačima i kolegama.

Dvodnevne konferencije će biti podijeljene u 4 osnovne cjeline:
1. Uvodna cjelina:
a. Zakonodavni i institucionalni ustroj Sustava upravljanja i kontrole EU fondovima u vodno-komunalnom sektoru
b. Projektni ciklus EU sufinanciranog projekta vodno-komunalne infrastrukture
2. EX ANTE kontrola:
a. Provođenje postupaka ex ante kontrole Dokumentacije o nabavi
3. EX POST kontrola, nepravilnosti i financijske korekcije u postupcima javne nabave:
a. Najčešće pogreške u pripremi i provođenju postupaka javne nabave na EU sufinanciranim projektima
b. Nepravilnosti i financijske korekcije u postupcima javne nabave (ex post kontrola provedenih postupaka javne nabave)
4. Provedba ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava:
a. Provedba Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava – uloge i odgovornosti Korisnika
b. Najčešće pogreške u provedbi EU sufinanciranih projekata
c. Tehnički aspekti provedbe sekundarnih ugovora na projektu
d. Izmjene Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava
e. Smjernice za izmjenu sekundarnih ugovora na projektu
5. Evaluacija EU sufinanciranih projekata

23.09. i 24.09.2020. Beli Manastir – za sudionike iz Istočne Hrvatske – hotel Patrialink za prijavu!
30.09. i 01.10.2020. – Dubrovnik – za sudionike iz južne Hrvatske – hotel Sheraton Riviera Dubrovnik – prijave u tijeku!
20.10. i 21.10.2020. – Opatija – za sudionike iz područja Istre, Kvarnera, Primorja, Like i Gorskog kotara – Amadria Conference Park 25/7 –  link za prijavu!
28.10. i 29.10.2020. – Trakošćan – za sudionike iz područja središnje i sjeverne Hrvatske – hotel Trakošćan –  link za prijavu!

Molimo sudionike da se prijavljuju na lokacije konferencija u regijama u kojima se nalaze kako bismo osigurali da svi zainteresirani dobiju priliku sudjelovati na konferenciji s ograničenim brojem polaznika.  Ukoliko je netko od zainteresiranih sudionika spriječen sudjelovati na konferenciji u svojoj regiji iznimno ćemo mu odobriti sudjelovanje na konferenciji u jednoj od ostalih regija.

Cilj održavanja konferencija u 4 hrvatske regije je da svim zainteresiranim subjektima omogućimo sudjelovanje. Pozivamo sve sudionike da se prijavljuju za sudjelovanje na konferencijama u regijama u kojima se nalaze tvrtke ili lokalna/regionalna samouprava, ali ako je iz određenih razloga to nemoguće postoji mogućnost dolaska na konferenciju u druge regije. Broj mjesta je ograničen pa pozivamo sve zainteresirane da se odmah po objavi svih detalja vezano uz konferencije prijave putem online prijave na službenim stranicama tvrtke Smart Biz d.o.o.

Konferencije će biti održane u prostranim hotelskim dvoranama prema svim preporukama Stožera za civilnu zaštitu Republike Hrvatske, s poštivanjem preporučenog razmaka između sudionika, predavača i hotelskog osoblja. Broj sudionika je ograničen sukladno preporukama, a svi hoteli u kojim će se održati konferencije poštivati će najviše standarde i higijenske mjere s ciljem očuvanja zdravlja sudionika. Svim sudionicima na raspolaganju će biti zaštitne maske, rukavice i dezinfekcijska sredstva kod ulaska u dvoranu i ostale hotelske prostore.

Svim sudionicima konferencija osiguran je buffet ručak, kava, čaj, sokovi i voda tijekom pauza, radni materijali i uvjerenje o pohađanju konferencije u digitalnom obliku. U suradnji s hotelom Sheraton Dubrovnik Riviera  za sudionike konferencije osigurali smo popust na cijenu noćenja.

Konferencije su namijenjene za: vodno-komunalna poduzeća i jedinice lokalne i regionalne samouprave.

Program dvodnevne konferencije

Prvi dan –  09,00 – 16,00 sati (kava, čaj, sokovi i ručak uključeni)

09:00 – 9:15 –  Uvodno predstavljanje i pozdravljanje svih prisutnih
09:15 – 9:30 –  Zakonodavni i institucionalni ustroj Sustava upravljanja i kontrole EU fondovima u vodno-komunalnom sektoru
09:30 – 10:00 –  Projektni ciklus EU sufinanciranog projekta vodno-komunalne infrastrukture
10:00 – 10:30  – Pauza za kavu
10:30 – 11:30 –  Provođenje postupaka ex ante kontrole Dokumentacije o nabavi SAFU
11:30 – 12:00 – Pauza za kavu
12:00 – 13:00 –  Najčešće pogreške u pripremi i provođenju postupaka javne nabave na EU sufinanciranim projektima
13:00 – 14:00 – Ručak u hotelskom restoranu
14:00 – 15:00 – Nepravilnosti i financijske korekcije u postupcima javne nabave (ex post kontrola provedenih postupaka javne nabave)
15:00 – 16:00 – Diskusija

Drugi dan – 09,00 – 15,00 sati (kava, čaj, sokovi i ručak uključeni)

09:00 – 09:45 – Provedba Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava – uloge i odgovornosti Korisnika
09:45 – 10:15 – Pauza za kavu
10:15 – 11:00 – Najčešće pogreške u provedbi EU sufinanciranih projekata
11:00 – 11:45 – Tehnički aspekti provedbe sekundarnih ugovora na projektu
11:45 – 12:15 – Pauza za kavu
12:15 – 12:45 – Izmjene Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava
12:45 – 13:15 – Smjernice za izmjenu sekundarnih ugovora na projektu
13:15 – 14:00 – Evaluacija EU sufinanciranog projekta
14:00 – 15:00 – Ručak

Dvodnevna PREMIUM konferencija je namijenjena za:
direktore, voditelje projekata, voditelje timova uključenih u EU projekte, djelatnike uključene u javnu nabavu, djelatnike uključene u EU sufinancirane projekte, gradonačelnike, načelnike, pročelnike, predstavnike lokalne i regionalne samouprave zadužene za provođenje EU sufinanciranih projekata, građevinske inženjere i sve zainteresirane osobe koje žele saznati kako prevladati izazove u pripremi i provedbi EU sufinanciranih projekata vodno-komunalne infrastrukture.

Radni materijali

u digitalnom ili tiskanom obliku

Kava,čaj, voda i sokovi

tijekom pauza

Ručak

u hotelskom restoranu (buffet)

Uvjerenje

o pohađanju edukacije izdano na ime polaznika u digitalnom obliku

Opći uvjeti

Prijavom na seminar, edukaciju ili konferenciju prihvaćate naše opće uvjete poslovanja. Prijavu na konferenciju je moguće otkazati najkasnije 7 radnih dana prije početka programa, a kotizacija se uplaćuje najkasnije 4 radna dana prije početka programa. Polaznici koji odustanu nakon isteka roka od najkasnije 7 radnih dana nemaju pravo na povrat kotizacije i plaćaju iznos u cijelosti. Smart Biz d.o.o. zadržava pravo otkazivanja seminara, edukacija i konferencija, i u tom slučaju se uplaćeni iznos za kotizacije naručiteljima vraća u cijelosti. Podatke koje ste naveli u prijavi na neki od naših programa možemo koristiti u promotivnim akcijama ali neće biti dani trećim osobama, te oni po vašem zahtjevu mogu biti uklonjeni ili promijenjeni. Pogledajte našu Politiku privatnosti.

Popusti na cijenu kotizacije:

  • Popust za petu i svaku sljedeću osobu iz istog poslovnog subjekta: 10%

Popusti se ne zbrajaju i međusobno se isključuju.

© Smart Biz d.o.o. 2017.