online-oglasavanje

Google AdWords – kako kreirati i voditi uspješnu kampanju

Datum i vrijeme

Uskoro objavljujemo novi termin.

Održano: 07.02.2018.

Predavač

Uskoro objavljujemo ime predavača!

Lokacija

Zagreb, Hotel Westin

Akcija

Za rane prijave odobravamo popust od 10%!

Cijena

1 490,00 kn + PDV

197,75 EUR + PDV prema tečaju (1EUR = 7,53450Kn)

Online oglašavanje je nezamislivo bez Google AdWords kampanja. Sa sigurnošću se može utvrditi da je Google AdWords najzastupljeniji i najefikasniji oblik online oglašavanja, a osnovne prednosti su mu mjerljivost i troškovna efikasnost.

Koristeći Google AdWords mjerljivo ćete povećati Vašu prodaju, ispromovirati ćete Vaše proizvode, povećati broj posjeta web stranici ili broj primljenih telefonskih poziva. Cijeli proces online oglašavanja je jednostavan ali je bitno usvojiti osnovna znanja o planiranju, realizaciji i optimizaciji Google AdWords kampanja. Najjednostavniji način upoznavanja s Google AdWords-om je kroz praktične primjere i savjete stručnjaka.

Pohađanjem naše edukacije saznati ćete kako planirati, realizirati i optimizirati Google Adwords kampanje, kako odabrati ključne riječi, kako kreirati oglas, kako pratiti konverzije, kako povezati Google Analytics i Google Adwords i imati ćete priliku za razmjenu iskustava s predavačem i kolegama.

Svi SmartBiz seminari i edukacije su zamišljeni i koncipirani po američkom principu po kojem u svakom trenutku polaznici mogu postavljati pitanja i pokrenuti raspravu, a na sve eventualne upite koji ne budu odgovoreni na predavanju odgovor polaznici dobivaju pisanim putem. Cilj naših seminara i edukacija je kroz interaktivni pristup u kratko vrijeme riješiti Vaše poslovne probleme i prenijeti Vam iskustva i znanje vrhunskih stručnjaka. Trajanje samih seminara i edukacija temelji se na rezultatima analiza koje potvrđuju da je upravo naš model optimalan za učenje i usvajanje novih znanja i iskustava. Svi polaznici SmartBiz seminara i edukacija dobivaju uvjerenja o pohađanju.

Kratki sadržaj seminara

  • Google AdWords – pojam i značajke
  • Osnovne vrste oglasa i kampanja
  • Kako planirati budžet i kampanju
  • Kako strukturirati kampanju i odrediti osnovne postavke
  • Definiranje ključnih riječi
  • Kako kreirati oglas
  • Proces optimizacije odredišne stranice
  • Kako pratiti konverzije
  • Kako optimizirati kampanju
  • Kako povezati Google AdWords i i Google Analytics račune
  • Vrijeme za postavljanje pitanja predavaču i razmjena iskustava s kolegama

Raspored predavanja

VrijemeAktivnost
08:30-09:00Prijava sudionika i preuzimanje radnih materijala
09:00-11:00Prvi blok predavanja
11:00-11:45Pauza za kavu, zakusku i neformalni razgovor s predavačem i kolegama
11:45- 14:00Drugi blok predavanja i podjela uvjerenja o pohađanju edukacije

Ovaj seminar je namijenjen za:
sve voditelje i djelatnike u odjelima marketinga, poduzetnike, voditelje ureda, voditelje i djelatnike prodaje, managere, direktore i sve poslovne ljude koji žele započeti s Google AdWords oglašavanjem.

Radni materijali

Za praćenje predavanja

Kava

Tijekom pauza

Snack

U dvorani tijekom pauze

Uvjerenje

O pohađanju edukacije

Opći uvjeti

Prijavom na seminar, edukaciju ili konferenciju prihvaćate naše opće uvjete poslovanja. Prijavu na edukativni program je moguće otkazati najkasnije 5 radnih dana prije početka programa, a kotizacija se uplaćuje najkasnije 4 radna dana prije početka programa. Polaznici koji odustanu nakon isteka roka od najkasnije 5 radnih dana nemaju pravo na povrat kotizacije i plaćaju iznos u cijelosti. Smart Biz d.o.o. zadržava pravo otkazivanja seminara, edukacija i konferencija, i u tom slučaju se uplaćeni iznos za kotizacije naručiteljima vraća u cijelosti. Podatke koje ste naveli u prijavi na neki od naših programa možemo koristiti u promotivnim akcijama ali neće biti dani trećim osobama, te oni po vašem zahtjevu mogu biti uklonjeni ili promijenjeni. Pogledajte našu Politiku privatnosti.

Popusti na seminare i edukacije:

  • Popust za drugu osobu iz istog poslovnog subjekta: 10%
  • Popust za treću i svaku sljedeću osobu iz istog poslovnog subjekta: 15%
  • Popust za sudionike iz nevladinih udruga i humanitarnih organizacija: 15%

Popusti se ne zbrajaju i međusobno se isključuju.

© Smart Biz d.o.o. 2017.