Novo doba maloprodaje – kako povećati promet i do 80% u prodajnom mjestu – interaktivni seminar + individualne konzultacije

Datum i vrijeme

10.07.2020. od 09,00 do 15,00 sati. + individualne konzultacije u trajanju od 30 minuta

Lokacija

Zagreb, Hotel The Westin

Akcija

Za sve rane prijave do 26. lipnja odobravamo popust od 10%!

Cijena

1 390,00 kn + PDV

„Kao konzultant često radim s klijentima na reorganizaciji prodajnog prostora, i vrlo često se i klijenti iznenade koliko su prometa propuštali samo zbog lošeg koncepta prodajnog mjesta. Nakon preslagivanja prodaja zna porasti i do 80%. Još uvijek se čudim kako je moguće da se toliko osnovnih grešaka ponavlja u našim dućanima. Naravno, problem leži često i u nedovoljno educiranim prodavačima, ali u preko 50% slučajeva jedan od uzroka je i loša organizacija prostora prodajnog mjesta.“ – predavačica seminara – gospođa Ana Brajković

Ova vremena su nas naučila kako se brže digitalno transformirati te kako kupovati namirnice online, a prvi dani nakon otvaranja dućana su nam pokazali da su fizički dućani ipak nedostajali kupcima, jer su neki dućani ostvarivali promete koje nisu očekivali. Riječ koju danas često čujemo je „novo normalno“ u načinu kupovanja i općenito životu.

S jedne strane dok je svijet provodio vrijeme kupujući samo nužne potrepštine i kad smo bili svjedoci gomilanja zaliha kvasca, WC papira, brašna i ulja, neke maloprodaje i proizvodi su patili zbog zatvaranja, smanjene potražnje, značajnog pada prometa čak i ako su imali online kanal prodaje. Bez obzira na ovu situaciju, maloprodaja je živi organizam i ona se kao i trendovi potrošača mijenja. Često se spominje kako će online prodaja uništi fizičke trgovine – današnja predviđanja govore upravo suprotno. Brandovi koji nastaju online nakon određenog rasta u online kanalu šire poslovanje upravo u fizičke dućane koji pružaju sasvim drugačiji doživljaj kupcu te sasvim drugačiju izloženost priči i brendu. Dok se mi još bavimo mjerama poput prometa po m2, ili prometa po zaposleniku, prometa po kanalu i kreiramo različite priče za online i fizičke dućane – zadnjih par godina uspješni maloprodajni subjekti kreiraju phygitall ili omnichannel priču za svoje kupce, te isto tako i mjere uspješnost kanala ne odvajajući ih nužno. Postoje prodajna mjesta kojima cilj nije prodaja na licu mjesta – već demonstracija, doživljaj, izloženost brendu i sl.

Ono što je zanimljivo, iako još na neke od tih trendove čekamo da stignu na naša vrata – koliko naših maloprodajnih objekata gubi promet samo krivim razmještajem elemenata u prostoru prodajnog mjesta. Organizacija prodajnog prostora prati uvijek neku logiku, a nakon ovog seminara vidjet ćete da mnogi (ako ne i većina) zanemaruje upravo tu logiku kod kreiranja prostornog koncepta prodajnog mjesta. Ujedno ne treba zanemariti i druge elemente koji kreiraju doživljaj na prodajnom mjestu, ili one male nesvjesne stanice gdje kupca izlažemo dodatnim proizvodima.

Pohađanjem našeg praktičnog seminara saznati ćete: što su osnove maloprodaje i kako je pandemija koronavirusa utjecala na maloprodaju, što će u budućnosti biti najbitnije u području maloprodaje, koji su osnovni elementi maloprodajnih objekata koje ne smijete zanemariti, kako organizirati maloprodajni prostor, kakva je logika kretanja unutar maloprodajnog prostora i što su top zone, kako maksimalno iskoristiti elemente pravilne organizacije prostora za povećanje prometa, koji su dodatni elementi koji utječu na prodaju (glazba, miris, boje, rasvjeta), kako pravilno slagati robu na police i što je merchandising, na koji način kupac odabie robu na polici, što su planogrami, kako rotirati robu, što su dodatne pozicije, kako postići bolju vidiljivost robe, kako izraditi planove prodaje, kako nagrađivati zaposlenike na osnovu ciljeva i planova, kako pratiti konkurenciju i procijeniti nihov promet te kako povezati offline i online iskustva.

Svi SmartBiz seminari i edukacije su zamišljeni i koncipirani na način da u svakom trenutku polaznici mogu postavljati pitanja i pokrenuti raspravu, a na sve eventualne upite koji ne budu odgovoreni na predavanju odgovor polaznici dobivaju pisanim putem. Cilj naših seminara i edukacija je kroz interaktivni pristup u kratko vrijeme riješiti Vaše poslovne probleme i prenijeti Vam iskustva i znanje vrhunskih stručnjaka. Trajanje samih seminara i edukacija temelji se na rezultatima analiza koje potvrđuju da je upravo naš model optimalan za učenje i usvajanje novih znanja i iskustava. Svi polaznici SmartBiz seminara i edukacija dobivaju uvjerenja o pohađanju.

DODATNA VRIJEDNOST: Svaki polaznik seminara ima pravo na analizu svog jednog prodajnog mjesta u trajanju 30 minuta ili analizu pozicioniranje svojeg proizvoda unutar prodajnog mjesta individualno s predavačem preko Zoom aplikacije u periodu od 30 dana od edukacije.

Kratki sadržaj seminara

• Osnove maloprodaje i maloprodaja nakon pandemije koronavirusa
• Koji su novi elementi koji će biti bitni u budućem razdoblju u maloprodaji
• Što osnovno trebamo komunicirati kupcima nakon ove krize i što im je najvažnije
• Maloprodajni objekt – osnovni elementi koje ne smijete zanemariti (izlozi, ulazna zona, blagajna)
• Organizacija prostora maloprodajnog prostora
• Logika kretanja i top zone u prodajnom mjestu – nemojte pogriješiti s pozicijom blagajne
• Kako maksimalno iskoristiti elemente pravilne organizacije prostora za maksimalno povećanje prometa uz minimalna ulaganja
• Dodatni elementi u prodajnom mjestu i utjecaj na prodaju (miris, glazba, rasvjeta, boje)
• Merchandising i slaganje robe na police
• Planogrami, rotacija robe, pozicije, dodatne pozicije
• Načini kako kupac odabire robu na polici
• Kako postići bolju vidljivost na polici / prodajnom mjestu?
• Planovi prodaje, ciljevi i komunikacija ciljeva
• Nagrađivanje zaposlenika na osnovu ciljeva i planova
• Kvalitetan obilazak prodajnih mjesta
• Praćenje konkurencije i procjena njihovih prometa
• Prodajno mjesto kao iskustvo koje kupac nosi sa sobom
• Povezivanje offline i online iskustva

Raspored predavanja

VrijemeAktivnost
08:30-09:00Prijava sudionika i preuzimanje radnih materijala
09:00-11:00Prvi blok predavanja
11:00-11:30Pauza za kavu, snack i neformalni razgovor s predavačem i kolegama
11:30-13:15Drugi blok predavanja
13:15-13:30Kratka pauza za kavu i razgovor s predavačem i kolegama
13:30-15:00Treći blok predavanja i podjela uvjerenja o pohađanju edukacije

Ovaj seminar je namijenjen za:
sve tvrtke koje se bave maloprodajom, sve tvrtke koje se bave dobavljanjem robe za maloprodaju, direktorima prodaje i maloprodaje, voditeljima prodaje, svim vlasnicima maloprodajnih tvrtki i objekata, tehničarima koji crtaju prodajna mjesta i svim drugim zainteresiranim subjektima koji se bave prodajom i žele saznati nove trendove te čuti korisne savjete i rješenja jednog od vodećih stručnjaka za prodaju u Hrvatskoj.

Radni materijali

Za praćenje predavanja

Kava

Tijekom pauza

Snack

Za vrijeme pauze.

Uvjerenje

O pohađanju edukacije

Opći uvjeti

Prijavom na seminar, edukaciju ili konferenciju prihvaćate naše opće uvjete poslovanja. Prijavu na edukativni program je moguće otkazati najkasnije 5 radnih dana prije početka programa, a kotizacija se uplaćuje najkasnije 4 radna dana prije početka programa. Polaznici koji odustanu nakon isteka roka od najkasnije 5 radnih dana nemaju pravo na povrat kotizacije i plaćaju iznos u cijelosti. Smart Biz d.o.o. zadržava pravo otkazivanja seminara, edukacija i konferencija, i u tom slučaju se uplaćeni iznos za kotizacije naručiteljima vraća u cijelosti. Podatke koje ste naveli u prijavi na neki od naših programa možemo koristiti u promotivnim akcijama ali neće biti dani trećim osobama, te oni po vašem zahtjevu mogu biti uklonjeni ili promijenjeni. Pogledajte našu Politiku privatnosti.

Popusti na seminare i edukacije:

  • Popust za drugu osobu iz istog poslovnog subjekta: 10%
  • Popust za treću i svaku sljedeću osobu iz istog poslovnog subjekta: 15%
  • Popust za sudionike iz nevladinih udruga i humanitarnih organizacija: 15%

Popusti se ne zbrajaju i međusobno se isključuju.

© Smart Biz d.o.o. 2017.