• Osnove maloprodaje i maloprodaja nakon pandemije koronavirusa
• Koji su novi elementi koji će biti bitni u budućem razdoblju u maloprodaji
• Što osnovno trebamo komunicirati kupcima nakon ove krize i što im je najvažnije
• Maloprodajni objekt – osnovni elementi koje ne smijete zanemariti (izlozi, ulazna zona, blagajna)
• Organizacija prostora maloprodajnog prostora
• Logika kretanja i top zone u prodajnom mjestu – nemojte pogriješiti s pozicijom blagajne
• Kako maksimalno iskoristiti elemente pravilne organizacije prostora za maksimalno povećanje prometa uz minimalna ulaganja
• Dodatni elementi u prodajnom mjestu i utjecaj na prodaju (miris, glazba, rasvjeta, boje)
• Merchandising i slaganje robe na police
• Planogrami, rotacija robe, pozicije, dodatne pozicije
• Načini kako kupac odabire robu na polici
• Kako postići bolju vidljivost na polici / prodajnom mjestu?
• Planovi prodaje, ciljevi i komunikacija ciljeva
• Nagrađivanje zaposlenika na osnovu ciljeva i planova
• Kvalitetan obilazak prodajnih mjesta
• Praćenje konkurencije i procjena njihovih prometa
• Prodajno mjesto kao iskustvo koje kupac nosi sa sobom
• Povezivanje offline i online iskustva