Poslovno komuniciranje tijekom i nakon kriznih vremena – praktični interaktivni webinar s Anom Brajković

Datum i vrijeme

Uskoro objavljujemo novi termin!

Lokacija

Online seminar

Akcija

Za sve rane prijave i predprijave odobravamo popust od 10%!

Cijena

690,00 kn + PDV

NAMIJENJENO SVIM DIREKTORIMA, VLASNICIMA, MANAGERIMA, VODITELJIMA SEKTORA I ODJELA, ALI I SVIM POSLOVNIM OSOBAMA KOJI IZ PRVE RUKE ŽELE SAZNATI KAKO OSTVARITI TRANSPARENTNU I USPJEŠNU KOMUNIKACIJU SA SVOJIM SURADNICIMA/ZAPOSLENICIMA, POSLOVNIM PARTNERIMA I KLIJENTIMA TIJEKOM I NAKON KRIZNIH PERIODA. KOMUNIKACIJA NAKON POVRATKA NA RADNA MJESTA JE IZRAZITO BITNA ZA ŠTO BRŽI POČETAK UOBIČAJENOG RADA, A POMANJKANJE TAKVE KOMUNIKACIJE ILI GREŠKE U KOMUNIKACIJI MOGU IZAZVATI BROJNE I DUGOTRAJNE PROBLEME KOJI ĆE SE REFLEKTIRATI NA POSLOVNE REZULTATE I MEĐULJUDSKE ODNOSE.

U izazovna vremena poput trenutne situacije izazvane pandemijom koronavirusa dobra komunikacija je ključna za osiguravanje nastavka poslovanja i zadržavanja dobrih poslovnih odnosa bez obzira radi li se o zaposlenicima, poslovnim partnerima ili klijentima. Sigurni smo da ste u proteklih par mjeseci primijetili brojne slučajeve netransparentne komunikacije unutar poslovnih subjekata ili pak pomanjkanja komunikacije u iščekivanju nekih novih događaja ili odluka. Komunikacija je ključan faktor uspjeha i u vremenima kada je poslovna situacija idealna, a pogotovo u situacijama kada su kanali komunikacije ograničeni, a neizvjesnost na visokoj razini. U trenutku kada se epidemiološke mjere ublažavaju i brojni građani se vraćaju na radna mjesta komunikacija je izrazito važna kako bi se djelatnici što prije prilagodili i nastavili s uobičajenim načinom rada. Ovaj program smo s razlogom zamislili kao online trening jer je već i sama online platforma ograničavajuća u mnogim elementima komunikacije. Upravo iz tog razloga iz prve ruke ćete saznati kako prevladati potencijalne prepreke kod različitih kanala komunikacije te što kvalitetnije i uspješnije iskoristiti svaki raspoloživi kanal. Cijelo online predavanje će biti popraćeno praktičnim primjerima i savjetima, a polaznici će kroz chat kanal imati priliku postavljati pitanja predavačici.

Pohađanjem naše online edukacije saznati ćete: sve o vrstama poslovne komunikacije i njihovim specifičnostima, koje su razlike između vrsta komunikacije (verbalna, neverbalna, paraverbalna), koja su pravila komunikacije u kriznim vremenima, koja su pravila komunikacije nakon povratka zaposlenika na radna mjesta, koje su posebnosti korištenja online alata za komunikaciju posebice u kriznim situacijama, koje greške su se događale tijekom postojeće krize i kako ih izbjeći u budućnosti, kako izbjeći paniku i strah pravilnom komunikacijom unutar poslovnih subjekata i izvan njih, više o različitim stilovima komunikacije, što je KISS model, kako rješavati konflikte na radnom mjestu, kako jasno izraziti kritiku prema zaposlenicima/poslovnim partnerima te kako stvoriti model uspješne komunikacije i komunikacijske kulture.

Svi SmartBiz seminari, edukacije i online programi su zamišljeni i koncipirani na način u svakom trenutku polaznici mogu postavljati pitanja i pokrenuti raspravu, a na sve eventualne upite koji ne budu odgovoreni na predavanju odgovor polaznici dobivaju pisanim putem. Cilj naših edukacijskih programa je kroz interaktivni pristup u kratko vrijeme riješiti Vaše poslovne probleme i prenijeti Vam iskustva i znanje vrhunskih stručnjaka. Trajanje samih seminara i edukacija temelji se na rezultatima analiza koje potvrđuju da je upravo naš model optimalan za učenje i usvajanje novih znanja i iskustava.

U cijenu uključeno:
Pohađanje online seminara preko platforme ZOOM, moguće postavljanje pitanja tijekom i nakon predavanja koristeći chat funkciju, materijali u digitalnom obliku.

Kratki sadržaj webinara

• Komunikacija i kako sve komuniciramo
• Verbalna, neverbalna i paraverbalna komunikacija
• Usmena, pismena, telefonska komunikacija – razlike i izazovi
• Što kada ne možete komunicirati uživo
• Korištenje online platformi za poslovnu komunikaciju (prednosti, mane, kako maksimalno iskoristiti prednosti)
• Kako ovo sto smo naučili u ovo doba izolacije možemo pozitivno iskoristiti u budućnosti
• Važnost transparentne komunikacije sa zaposlenicima u svako doba
• Koje greške su se najčešće u komunikaciji događale u ovo krizno vrijeme i sto iz njih možemo naučiti
• Kako strah za poslovanje u budućnosti komunicirati ne praveći paniku unutar i van tvrtke
• Komunikacija tvrtke kao korporativna kultura koju prepoznaju i poslovni partneri
• Komunikacija sa zaposlenicima nakon završetka kriznih situacija i po povratku na radna mjesta
• Stilovi ponašanja u komunikaciji
• Komunikacija ciljeva i važnost jasnoće ciljeva
• KISS model
• Važnost povratne informacije i kako dati povratnu informaciju i kad su komunikacijski kanali ograničeni (koje osnovne greške menadžeri rade u ovim slučajevima)
• Rješavanje konflikata i izricanje kritike
• Stvaranje modela uspješne komunikacije i komunikacijske kulture

Raspored predavanja

Vrijeme
09,00 – 10:30Prvi dio predavanja
10:30 – 10:45
Pauza
10:45 – 12:00Drugi dio predavanja

Ovaj seminar je namijenjen za:
voditelje sektora, voditelje odjela, voditelje timova, menadžere, direktore, vlasnike poduzeća i sve osobe koje na bilo koji način upravljaju ljudima te na sve one koji u svakodnevnom poslu direktno komuniciraju s poslovnim partnerima i klijentima. Online program je namijenjen i svim osobama koje žele unaprijediti svoje komunikacijske vještine i saznati kako pravilno prilagoditi komunikaciju tijekom i nakon kriznih vremena.

Radni materijali

U digitalnom obliku

Pitanja predavaču

Tijekom cijelog predavanja kroz chat komunikaciju

Platforma

ZOOM

Opći uvjeti

Prijavom na seminar, edukaciju, konferenciju ili online edukaciju prihvaćate naše opće uvjete poslovanja. Prijavu na edukacijski program je moguće otkazati najkasnije 5 radnih dana prije početka programa, a kotizacija se uplaćuje najkasnije 4 radna dana prije početka programa. Polaznici koji odustanu nakon isteka roka od najkasnije 5 radnih dana nemaju pravo na povrat kotizacije i plaćaju iznos u cijelosti. Smart Biz d.o.o. zadržava pravo otkazivanja seminara, edukacija, konferencija i online programa i u tom slučaju se uplaćeni iznos za kotizacije naručiteljima vraća u cijelosti. Podatke koje ste naveli u prijavi na neki od naših programa možemo koristiti u promotivnim akcijama ali neće biti dani trećim osobama, te oni po vašem zahtjevu mogu biti uklonjeni ili promijenjeni. Pogledajte našu Politiku privatnosti.

Popusti na seminare i edukacije:

  • Popust za drugu osobu iz istog poslovnog subjekta: 10%
  • Popust za treću i svaku sljedeću osobu iz istog poslovnog subjekta: 15%
  • Popust za sudionike iz nevladinih udruga i humanitarnih organizacija: 15%

Popusti se ne zbrajaju i međusobno se isključuju.

© Smart Biz d.o.o. 2017.