Upravljanje ključnim kupcima za vrijeme pandemijske i drugih kriza – praktični WEBINAR s Anom Brajković

Datum i vrijeme

Uskoro objavljujemo novi termin!

Lokacija

Online interaktivni seminar na platformi ZOOM

Akcija

Za drugog i svakog sljedećeg sudionika iz istog poslovnog subjekta odobravamo popust od 10%!

Cijena

890,00 kn + PDV

118,12 EUR + PDV prema tečaju (1EUR = 7,53450Kn)

U ovo vrijeme više nego ikad prije trebamo biti usuglašeni s ciljevima svojih klijenata te pravi partneri u krizi. Upravo sada je ključno da smo što povezaniji sa svojim kupcima na način da učvrstimo veze te osiguramo stabilne prihode i sebi i kupcima. Dodatni izazov u kriznim vremenima je dislociranost i smanjeni broj kanala komunikacije s klijentima.

Sada nije vrijeme za komunikaciju na razini “samo da se javite” ili bilo koju komunikaciju “niske vrijednosti”!

Prema istraživanju Korn Ferryja dolazimo i do novih izazova:
• Kupci smatraju da im dobavljači trenutno ne mogu riješiti neke od problema
• Samo 31% prodajnih organizacija kažu da mogu efikasno identificirati donositelje odluka i doći u izravnu komunikaciju s njima
• Samo 40% organizacija izjavljuje da je dobro upotrijebilo svoje vještine kako bi identificirali kupčeve potrebe (realizirane i nerealizirane)
• Nešto više od pola (51%) je znalo kvalitetno predstaviti rješenje nakon što su identificirali potrebe ili problem kupca

Upravo zato su pred voditelje ključnih kupaca danas postavljeni i dodatni izazovi:
• Kako analizirati postojeće i dodatne probleme s kojima s klijent može sresti u ovo doba
• Kako kreirati rješenje
• Kako rješenje kvalitetno komunicirati s obzirom na ograničena sredstva komunikacije
• Kako osigurati dugoročan prihod i sebi i klijentu

Ne suočava se svaka industrija s istom razinom krize, ali svakako ovo vrijeme pogađa sve industrije – pa čak i one koje prosperiraju u ovo doba.

Na vama je kao partneru da pokažete:
• Fleksibilnost
• Smanjenje rizika
• Stabilnost
• Prisutnost
• Maksimalno smanjenje stresa
• Socijalnu odgovornost

Pohađanjem naše online edukacije saznati ćete kako planirati i realizirati efikasno upravljanje ključnim kupcima, kako upravljati ključnim kupcima u kriznim vremenima, kako izgraditi odlične odnose s Vašim ključnim kupcima, kako zadržati ključne kupce u kriznim vremenima te kako usavršiti poslovnu komunikaciju i izgraditi bazu ključnih kupaca. Imati ćete priliku za postavljanje pitanja predavaču i razmjenu iskustava s kolegama tijekom cijelog predavanja.

Svi SmartBiz seminari i edukacije su zamišljeni i koncipirani na način u svakom trenutku polaznici mogu postavljati pitanja i pokrenuti raspravu, a na sve eventualne upite koji ne budu odgovoreni na predavanju odgovor polaznici dobivaju pisanim putem. Cilj naših seminara i edukacija je kroz interaktivni pristup u kratko vrijeme riješiti Vaše poslovne probleme i prenijeti Vam iskustva i znanje vrhunskih stručnjaka. Trajanje samih seminara i edukacija temelji se na rezultatima analiza koje potvrđuju da je upravo naš model optimalan za učenje i usvajanje novih znanja i iskustava.

U cijenu uključeno:
Pohađanje online seminara preko platforme ZOOM, moguće postavljanje pitanja tijekom i nakon predavanja, materijali u digitalnom obliku.

Kratki sadržaj seminara

• Tko su ključni kupci?
• Ključni kupac vs. transakcijski kupac
• KAM vs. KAP (Key Account Partnership)
• Uloga i odgovornosti voditelja ključnih kupaca
• Kategorizacija ključnih kupaca
• Analiza kupaca i industrije
• Prepoznavanje prilika i problema na tržištu
• Informiranost vs. poznavanje kupaca
• Kriteriji donošenja odluka kod ključnih kupaca
• Organigramska analiza – tko donosi odluke u kompaniji
• Preklapanje vaše poslovne strategije sa strategijom ključnog kupca
• Osiguranje dugoročnog rasta za kupca i sebe
• Kanali komunikacije s ključnim kupcima
• Komunikacija i prodaja u doba pandemije i ograničene komunikacije
• Izgradnja kvalitetnog i dugoročnog odnosa s ključnim kupcima
• Vrijeme za postavljanje pitanja predavačici i razmjenu iskustava s kolegama

Raspored predavanja

Vrijeme
09:00 – 11:00Prvi dio predavanja
11:00 – 11:15
Pauza
11:15 – 13:15Drugi dio predavanja

Ovaj webinar je namijenjen za:
voditelje ključnih kupaca, direktore i vlasnike poduzeća, voditelje i djelatnike prodajnih odjela, voditelje ureda, tajnice, sve osobe koje se bave prodajom i/ili komuniciraju s kupcima, sve koji žele usvojiti vještine upravljanja ključnim kupcima.

Radni materijali

U digitalnom obliku

Pitanja predavaču

Tijekom cijelog predavanja kroz glasovnu i chat komunikaciju

Platforma

ZOOM

Uvjerenje o pohađanu edukacije

U digitalnom obliku

Opći uvjeti

Prijavom na seminar, edukaciju, konferenciju ili online edukaciju prihvaćate naše opće uvjete poslovanja. Prijavu na edukacijski program je moguće otkazati najkasnije 5 radnih dana prije početka programa, a kotizacija se uplaćuje najkasnije 4 radna dana prije početka programa. Polaznici koji odustanu nakon isteka roka od najkasnije 5 radnih dana nemaju pravo na povrat kotizacije i plaćaju iznos u cijelosti. Smart Biz d.o.o. zadržava pravo otkazivanja seminara, edukacija, konferencija i online programa i u tom slučaju se uplaćeni iznos za kotizacije naručiteljima vraća u cijelosti. Podatke koje ste naveli u prijavi na neki od naših programa možemo koristiti u promotivnim akcijama ali neće biti dani trećim osobama, te oni po vašem zahtjevu mogu biti uklonjeni ili promijenjeni. Pogledajte našu Politiku privatnosti.

Popusti na seminare i edukacije:

  • Popust za drugu i svaku sljedeću osobu iz istog poslovnog subjekta: 10%
  • Popust za sudionike iz nevladinih udruga, humanitarnih organizacija i fizičke osobe: 15%

Popusti se ne zbrajaju i međusobno se isključuju.

© Smart Biz d.o.o. 2017.