Uspješno rješavanje reklamacija u javnom sektoru – praktični interaktivni seminar

Datum i vrijeme

23.09.2024.  od 09,00 do 14,00 sati.

Akcija

Za drugog i svakog sljedećeg sudionika odobravamo popust od 10% na cijenu kotizacije!

Cijena

229,00 EUR + PDV

NAMIJENJENO ZA: JAVNA PODUZEĆA I JAVNE USTANOVE (KOMUNALNE USLUGE, VODOVODI, PRIJEVOZ, TOPLANE, PLINARE,..)

Zaštita potrošačkih prava je regulirana na razini EU i sve članice se moraju držati usvojenih pravila. Informiranost hrvatskih potrošača je na visokoj razini, što rezultira velikim brojem kako opravdanih tako i neopravdanih reklamacija na proizvode i usluge.

Veliki broj reklamacija odnosi se upravo na reklamacije na usluge koje pružaju javna poduzeća i često one znaju biti neopravdane ali su zakonska pravila jasna i svaka reklamacija mora biti obrađena. Kako bismo olakšali rad svim osobama koje se susreću s reklamacijama i prigovorima u javnom sektoru za Vas smo organizirali ovaj seminar.

Pohađanjem našeg seminara saznati ćete najbitnije odredbe u zakonskom okviru (Zakon o zaštiti potrošača, Zakon o obveznim odnosima, specifični zakoni za javna poduzeća) koje se tiču reklamacija, o standardima kvalitete i normativi, načinima uspostavljanja sustava efikasnog rješavanja reklamacija, alternativnim načinima rješavanja sporova, tehnikama učinkovite komunikacije s nezadovoljnim potrošačima, a tijekom seminara biti će prezentirani stvarni primjeri reklamacija i prigovora iz hrvatskog javnog sektora.

Svi SmartBiz seminari i edukacije su zamišljeni i koncipirani na način da u svakom trenutku polaznici mogu postavljati pitanja i pokrenuti raspravu, a na sve eventualne upite koji ne budu odgovoreni na predavanju odgovor polaznici dobivaju pisanim putem. Cilj naših seminara i edukacija je kroz interaktivni pristup u kratko vrijeme riješiti Vaše poslovne probleme i prenijeti Vam iskustva i znanje vrhunskih stručnjaka. Trajanje samih seminara i edukacija temelji se na rezultatima analiza koje potvrđuju da je upravo naš model optimalan za učenje i usvajanje novih znanja i iskustava. Svi polaznici SmartBiz seminara i edukacija dobivaju uvjerenja o pohađanju.

Kratki sadržaj seminara

Uvod i važnost reklamacija
Važnost reklamacija
Reklamacije kao alat za poboljšanje usluga
Statistički podaci o reklamacijama u javnom sektoru
Reklamacije kao menadžerski alat
Primjeri iz prakse
Zakonski okvir
Zakon o zaštiti potrošača
Članak 25: Osnivanje povjerenstva za rješavanje pritužbi
Postupak podnošenja i rješavanja reklamacija
Zakon o obveznim odnosima
Ključne odredbe relevantne za javne usluge
Specifični zakoni za javne usluge
Proces rješavanja reklamacija u javnim tvrtkama
Specifičnosti javnih usluga
Razlike između privatnog i javnog sektora
Primjeri specifičnih javnih usluga (komunalne usluge, prijevoz, zdravstvo)
Efikasan proces rješavanja reklamacija
Koraci u procesu
Uloga povjerenstva za rješavanje pritužbi
Alati i tehnike za praćenje reklamacija
Standardi kvalitete i normativi
ISO standardi i njihova primjena
Alternativno rješavanje sporova (ARS)
Mirenje i medijacija pri HGK i HOK
Arbitraža i njena primjena u javnim uslugama
Prednosti ARS-a za potrošače i pružatelje usluga
Komunikacija s nezadovoljnim klijentima
Psihologija nezadovoljnih klijenata
Razumijevanje uzroka nezadovoljstva
Kako smiriti situaciju
Komunikacijski tipovi
Tehnike učinkovite komunikacije
Aktivno slušanje
Empatija i razumijevanje
Jasno i transparentno komuniciranje
Studije slučaja i diskusija
Analiza stvarnih primjera
Primjeri iz Hrvatske
Diskusija i pitanja
Otvorena diskusija o iskustvima sudionika
Pitanja i odgovori

Raspored predavanja

VrijemeAktivnost
08:30-09:00Prijava sudionika i preuzimanje radnih materijala
09:00-11:00Prvi blok predavanja
11:00-11:45Pauza za kavu, zakusku i neformalni razgovor s predavačem i kolegama
11:45- 14:00Drugi blok predavanja i vrijeme za odgovore na pitanja i raspravu

Ovaj seminar je namijenjen za:
sve djelatnike koji se bave reklamacijama i prigovorima u javnim poduzećima i javnim ustanovama, sve voditelje i djelatnike odjela reklamacija u javnom sektoru, nadređene u javnim poduzećima i ustanovama koje žele saznati više o načinima uspješnog rješavanja reklamacija i sve druge zainteresirane osobe.

Radni materijali

U tiskanom obliku

Kava

Tijekom pauza

Snack

U dvorani tijekom pauze

Uvjerenje

O pohađanju edukacije u digitalnom obliku

Opći uvjeti

Prijavom na seminar, edukaciju ili konferenciju prihvaćate naše opće uvjete poslovanja. Prijavu na edukativni program je moguće otkazati najkasnije 5 radnih dana prije početka programa, a kotizacija se uplaćuje najkasnije 4 radna dana prije početka programa. Polaznici koji odustanu nakon isteka roka od najkasnije 5 radnih dana nemaju pravo na povrat kotizacije i plaćaju iznos u cijelosti. Smart Biz d.o.o. zadržava pravo otkazivanja seminara, edukacija i konferencija, i u tom slučaju se uplaćeni iznos za kotizacije naručiteljima vraća u cijelosti. Podatke koje ste naveli u prijavi na neki od naših programa možemo koristiti u promotivnim akcijama ali neće biti dani trećim osobama, te oni po vašem zahtjevu mogu biti uklonjeni ili promijenjeni. Pogledajte našu Politiku privatnosti.

Popusti na seminare i edukacije:

  • Popust za drugu i svaku sljedeću osobu iz istog poslovnog subjekta: 10%
  • Popust za sudionike iz nevladinih udruga i humanitarnih organizacija: 15%
  • Popust za fizičke osobe: 15%

Popusti se ne zbrajaju i međusobno se isključuju.

© Smart Biz d.o.o. 2017.