Employer branding – praktični interaktivni seminar

Datum i vrijeme

Uskoro objavljujemo novi termin!

Održani termini: 22.11.2019.

Lokacija

Zagreb, Hotel Westin

Akcija

Za  rane prijave i predprijave odobravamo popust od 10%!

Cijena

1 490,00 kn + PDV

197,75 EUR + PDV prema tečaju (1EUR = 7,53450Kn)

Employer brand možemo opisati kao reputaciju, odnosno popularnost tvrtke kao poslodavca i vrijednosti koje ta tvrtka zagovara, te sve ono što pruža svojim zaposlenicima. U današnjem zahtjevnom „ratu“ za talente Employer branding je iznimno bitan za privlačenje kvalitetnih kandidata. Glavni cilj Employer brandinga je privući najbolje kandidate na tržištu ali i zadržati postojeće talente. Najveći dio procesa Employer brandinga je zadatak HR-a, uz blisku potporu Uprave ali i suradnju sa svim drugim dijelovima poslovnog subjekta, naročito odjelom marketinga. Kvalitetno odrađenim Employer brandingom tvrtka će privući najbolje kandidate, zadržati postojeće talente i stvoriti angažirane zaposlenike koji tu istu tvrtku neće napustiti, a što će u konačnici rezultirati ostvarenjem zacrtanih poslovnih ciljeva. Zadovoljni i angažirani zaposlenici će promovirati sam brand tvrtke i na taj način pozitivno utjecati na privlačenje novih talentiranih kadrova u tvrtku.

Employer branding je ozbiljan i zahtjevan proces koji se sastoji od raznih aktivnosti, a sudjelovanjem na našoj praktičnoj edukaciji dobiti ćete uvid u sve najbitnije što morate znati kako biste krenuli u stvaranje vašeg Employer Branda!

Pohađanjem naše edukacije saznati ćete: što je employer brand i koja je njegova važnost za privlačenje novih i zadržavanje postojećih talenata, kako provesti cjelokupni proces od selekcije pa do onboardinga odabranog kandidata, kako informirati potencijalne kandidate o kompaniji, kako kreirati employer brand, koji su važni elementi strategije Employer brandinga, kako definirati EVP (Employee Value Proposition), koji su novi načini regrutatacije talenata, što je employee experience, koje aktivnosti su nužne za promociju Employer branda (razni eventi, predavanja, web stranica karijera, itd…), tko bi sve trebao i morao sudjelovati u stvaranju Employer branda i kako mjeriti učinke Employer branda.

Svi SmartBiz seminari i edukacije su zamišljeni i koncipirani na način u svakom trenutku polaznici mogu postavljati pitanja i pokrenuti raspravu, a na sve eventualne upite koji ne budu odgovoreni na predavanju odgovor polaznici dobivaju pisanim putem. Cilj naših seminara i edukacija je kroz interaktivni pristup u kratko vrijeme riješiti Vaše poslovne probleme i prenijeti Vam iskustva i znanje vrhunskih stručnjaka. Trajanje samih seminara i edukacija temelji se na rezultatima analiza koje potvrđuju da je upravo naš model optimalan za učenje i usvajanje novih znanja i iskustava. Svi polaznici SmartBiz seminara i edukacija dobivaju uvjerenja o pohađanju.

Kratki sadržaj seminara

• Što se krije iza naziva employer brand?
• Važnost employer branda – privlačenje novih kandidata i zadržavanje zaposlenika
• Kako dobar Employer Brand utječe na angažiranost zaposlenika
• Kako kreirati Employer brand – elementi strategije
• EVP (Employee Value Proposition) – definiranje propozicijskih vrijednosti kompanije
• Employee experience i novi načini regrutacije
• Metode i kanali komunikacije Employer Branda-a (eventi, predavanja, stranica karijera, blogovi…)
• Kako mjeriti učinke strategije Employer branda
• Tko sve sudjeluju u stvaranju Employer brand-a u kompaniji
• Vrijeme za postavljanje pitanja predavačici i razmjenu iskustava s kolegama

Raspored predavanja

VrijemeAktivnost
08:30-09:00Prijava sudionika i preuzimanje radnih materijala
09:00-11:00Prvi blok predavanja
11:00-11:45Pauza za kavu, zakusku i neformalni razgovor s predavačem i kolegama
11:45- 14:00Drugi blok predavanja i podjela uvjerenja o pohađanju edukacije

Ovaj seminar je namijenjen za:
voditelje i djelatnike odjela ljudskih potencijala, HR-a i kadrovskih službi, profesionalcima koji se bave unapređenjem i razvojem sustava upravljanja ljudskim resursima, direktore i vlasnike poduzeća koji žele raditi na zadržavanju i privlačenju zaposlenika, marketinškim stručnjacima koji će raditi na employer brandingu.

Radni materijali

Za praćenje predavanja

Kava

Tijekom pauza

Snack

U dvorani tijekom pauze

Uvjerenje

O pohađanju edukacije

Opći uvjeti

Prijavom na seminar, edukaciju ili konferenciju prihvaćate naše opće uvjete poslovanja. Prijavu na edukativni program je moguće otkazati najkasnije 5 radnih dana prije početka programa, a kotizacija se uplaćuje najkasnije 4 radna dana prije početka programa. Polaznici koji odustanu nakon isteka roka od najkasnije 5 radnih dana nemaju pravo na povrat kotizacije i plaćaju iznos u cijelosti. Smart Biz d.o.o. zadržava pravo otkazivanja seminara, edukacija i konferencija, i u tom slučaju se uplaćeni iznos za kotizacije naručiteljima vraća u cijelosti. Podatke koje ste naveli u prijavi na neki od naših programa možemo koristiti u promotivnim akcijama ali neće biti dani trećim osobama, te oni po vašem zahtjevu mogu biti uklonjeni ili promijenjeni. Pogledajte našu Politiku privatnosti.

Popusti na seminare i edukacije:

  • Popust za drugu osobu iz istog poslovnog subjekta: 10%
  • Popust za treću i svaku sljedeću osobu iz istog poslovnog subjekta: 15%
  • Popust za sudionike iz nevladinih udruga i humanitarnih organizacija: 15%

Popusti se ne zbrajaju i međusobno se isključuju.

© Smart Biz d.o.o. 2017.