poslovno-vođenje

Leadership skills – vještine poslovnog vođenja kroz primjere najbolje svjetske prakse

Datum i vrijeme

Uskoro objavljujemo termin.

Lokacija

Zagreb, Hotel Westin

Akcija

Za rane prijave odobravamo popust od 10%!

Cijena

5 100,00 kn + PDV

Istinski poslovni lider se prepoznaje i njemu su sva vrata u poslovnom svijetu otvorena. Vaša karizma, poslovna znanja, ideje i vizija su odličan temelj za osobni i profesionalni rast i razvoj. Unaprijedite ih poslovnim vještinama koje će Vas od vlasnika, direktora, managera ili voditelja odjela pretvoriti u istinskog poslovnog vođu.

Uz sve obveze koje imate u procesu vođenja tvrtke Vaše vrijeme mora biti usmjereno i na efiksasno upravljanje ljudima, razvijanje timskog duha, razvijanje vještina u poslovnom komuniciranju i pregovaranju, te stvaranje okvira unutar kojih možete donositi kvalitetne odluke. Kako biste iskoristili sve Vaše potencijale nužno je svladati i tehnike upravljanja vremenom, stresom i konfliktima.

Pohađanjem naše edukacije naučiti ćete kako se uspješno i učinkovito upravlja ljudima ali i znanjem i moći, kako motivirati zaposlenike i stvoriti učinkoviti tim, kako odrediti zakonitosti, pravila i cljeve unutar timova, kako prepoznati zaposlenike „zvijezde“, kako povećati profit kroz proces upravljanja ljudima, što je asertivnost i kako razviti vještine asertivne komunikacije, kako uspješno rješavati konfliktne situacije, kako koristiti neverbalne i paraverbalne kanale komunikacije, kako upravljati vremenom, kako stres pretvoriti u pozitivnu i pokretačku energiju, kako postati vrhunski pregovarač, kako koristiti psihologiju u procesu pregovaranja i saznati koje se tehnike koriste za donošenje kvalitetnih i brzih odluka. Svi segmenti predavanja će biti popraćeni konkretnim primjerima iz prakse i praktičnim vježbama.

Svi SmartBiz seminari i edukacije su zamišljeni i koncipirani po američkom principu po kojem u svakom trenutku polaznici mogu postavljati pitanja i pokrenuti raspravu, a na sve eventualne upite koji ne budu odgovoreni na predavanju odgovor polaznici dobivaju pisanim putem. Cilj naših seminara i edukacija je kroz interaktivni pristup u kratko vrijeme riješiti Vaše poslovne probleme i prenijeti Vam iskustva i znanje vrhunskih stručnjaka. Trajanje samih seminara i edukacija temelji se na rezultatima analiza koje potvrđuju da je upravo naš model optimalan za učenje i usvajanje novih znanja i iskustava. Svi polaznici SmartBiz seminara i edukacija dobivaju uvjerenja o pohađanju.

Kratki sadržaj seminara

1. Dan: Uspješno i učinkovito upravljanje ljudima, razvoj tima i timski rad

  • Upravljanje ljudima kao najbitnija vještina u današnjem poslovnom svijetu
  • Upravljanje znanjem vs.moći
  • Upravljanje usmjerenošću na zadatke i/ili usmjerenošću na odnose s ljudima
  • Prepoznavanje razine spremnosti zaposlenika na rad – 4 razine
  • Prilagođavanje upravljanja ljudima ovisno o spremnosti – situacijsko vodstvo
  • Komunikacijski tipovi zaposlenika – 4 tipa
  • Motivacijski faktori i kako ih koristiti
  • Prepoznavanje «zvijezda» i dodjeljivanje im novih odgovornosti
  • Rješavanje «nekvalitetne» radne snage – često oko 10% ukupnog broja radnika
  • Upravljanje ljudima kao način povećanja profita i vrijednosti tvrtke
  • Što je tim i koliko je bitan u organizaciji? Tim vs. grupa ljudi
  • Vrste timova i osnovne zakonitosti pravih timova
  • Komunikacijska pravila i uloge unutar tima
  • Kako izabrati članove tima i vođu tima (vještine i osobnosti članova i vođe)
  • Postavljanje pravila i ciljeva
  • Metode timskog odlučivanja – jake i slabe strane
  • Kako na vrijeme prepoznati «loš tim» i od njega napraviti «dobar tim»
  • Praktične vježbe kroz cijelo predavanje

2. Dan: Poslovno komuniciranje, upravljanje stresom, vremenom i konfliktima

  • Verbalna, neverbalna i paraverbalna komunikacija
  • Usmena, pismena, telefonska komunikacija – razlike i izazovi
  • Pasivna, agresivna i pasivno-agresivna komunikacija
  • Što je asertivnost, koliko je bitna i kako naučiti biti asertivan?
  • Tehnike asertivne komunikacije
  • Kako naučiti reći «NE» i ne osjećati grižnju savjesti
  • Što su konflikti i tehnike rješavanja konflikata
  • Kvalitetna i transparentna komunikacija kod konfliktnih situacija
  • Dugoročno rješavanje konflikata – «ne trpati konflikt pod tepih»
  • Što je stres i kako nastaje? (dnevni vs.kroničan stres), prepoznavanje stresnih situacija
  • Zašto je «biti pod stresom» nekima poželjno? I zašto je to krivo?
  • «Ako si flegmatičan oko neke situacije – nije ti stalo?» – i kako to izbiti iz glave
  • Dugoročni utjecaji stresa na zdravlje, radnu okolinu i profit tvrtke
  • Tehnike rješavanja stresa
  • Zašto je važno kvalitetno upravljanje vremenom?
  • Hitno i bitno – slaganje prioriteta i delegiranje
  • Loše upravljanje vremenom kao česti uzrok stresa
  • Praktične vježbe kroz cijelo predavanje

3. Dan – Razvoj pregovaračkih vještina, kvalitetno odlučivanje i donošenje odluka

  • Poslovno pregovaranje kao ključna kompetencija
  • Kada i kako pregovaramo i što je uspješno pregovaranje?
  • Psihologija u pregovorima
  • Strategije i taktike pregovaranja, proces i faze pregovaranja
  • Komunikacijske vještine kod pregovaranja i osnovne greške prilikom pregovaranja
  • Pregovaranje pisanim putem, telefonsko pregovaranje
  • Neverbalna komunikacija – kako pročitati sugovornika i razlike između žensko-muških pregovora
  • Kako postati vrhunski pregovarač?
  • Što je odlučivanje i kako donosite poslovne odluke ovisno o tipu ličnosti
  • Strateške, taktičke i operativne odluke, programirane i neprogramirane odluke
  • Prednosti i mane individualnog u odnosu na grupno odlučivanje
  • Tehnike i metode individualnog odlučivanja, tehnike i metode grupnog odlučivanja
  • Koje su informacije bitne kod donošenja odluka
  • Načini ispitivanja alternativa
  • Ostale tehnike poslovnog odlučivanja (pareto, pmi, forcefieldanalysis, itd.)
  • Koje donošenje odluka možemo delegirati i zašto
  • Odgovornost u procesu odlučivanja
  • Praktične vježbe kroz cijelo predavanje

Ovaj seminar je namijenjen za:
direktore, managere, voditelje sektora, sve osobe na upravljačkim pozicijama, voditelje projekata, voditelje timova, sve sadašnje i buduće poslovne lidere.

VrijemeAktivnost
08:30-09:00Prijava sudionika i preuzimanje radnih materijala
09:00-11:00Prvi blok predavanja
11:00-11:30Pauza za kavu i neformalni razgovor s predavačem i kolegama
11:30- 13:00Drugi blok predavanja
13:00-14:00Ručak u hotelskom restoranu
14:00-16:00Treći blok predavanja i podjela uvjerenja o pohađanju edukacije

Radni materijali

Za praćenje predavanja

Kava

Tijekom pauza

Ručak

U hotelskom restoranu

Uvjerenje

O pohađanju edukacije

Opći uvjeti

Prijavom na seminar, edukaciju ili konferenciju prihvaćate naše opće uvjete poslovanja. Prijavu na edukativni program je moguće otkazati najkasnije 5 radnih dana prije početka programa, a kotizacija se uplaćuje najkasnije 4 radna dana prije početka programa. Polaznici koji odustanu nakon isteka roka od najkasnije 5 radnih dana nemaju pravo na povrat kotizacije i plaćaju iznos u cijelosti. Smart Biz d.o.o. zadržava pravo otkazivanja seminara, edukacija i konferencija, i u tom slučaju se uplaćeni iznos za kotizacije naručiteljima vraća u cijelosti. Podatke koje ste naveli u prijavi na neki od naših programa možemo koristiti u promotivnim akcijama ali neće biti dani trećim osobama, te oni po vašem zahtjevu mogu biti uklonjeni ili promijenjeni. Pogledajte našu Politiku privatnosti.

Popusti na seminare i edukacije:

  • Popust za drugu osobu iz istog poslovnog subjekta: 10%
  • Popust za treću i svaku sljedeću osobu iz istog poslovnog subjekta: 15%
  • Popust za sudionike iz nevladinih udruga i humanitarnih organizacija: 15%

Popusti se ne zbrajaju i međusobno se isključuju.

© Smart Biz d.o.o. 2017.