e-commerce

Poslovanje na internetu, digitalni marketing i analiza tržišta – dvodnevna intenzivna edukacija

Datum i vrijeme

Dvodnevna edukacija od 09:00 do 16:00

Uskoro objavljujemo novi termin!

Lokacija

Zagreb, Hotel Westin

Akcija

Za rane prijave odobravamo popust od 10%!

Cijena

2 990,00 kn + PDV

U Hrvatskoj 77% kućanstava ima pristup internetu, a iz godine u godinu online prodaja bilježi kontinuirani rast. Hrvatska poduzeća u pravilu koriste internet za online prodaju, online bankarstvo, digitalni marketing i bržu komunikaciju s partnerima i klijentima. Internet poslovanje otvara brojne mogućnosti za ostvarenje poslovnih ciljeva, povećanje prodaje i promociju proizvoda i usluga. Brojne su mogućnosti koje Vam pruža internet, a neke od najznačajnih su svakako online prodaja, digitalni marketing ali i analiza tržišta i konkurencije. E commerce, SEM, SEO, content marketing, Google AdWords, nastup i oglašavanje na društvenim mrežama (Facebook, Google, Linkedin, Twitter), analize tržišta i konkurencije su samo neke od tema koje će biti obrađene na dvodnevnoj intenzivnoj edukaciji. Saznajte što bi bilo optimalno za Vaše poslovanje i kako u kratko vrijeme ostvariti željenu prisutnost na internetu.

Polaznici će kroz praktične primjere i savjete vrhunskog stručnjaka za ovo područje saznati ključno o poslovanju na internetu, digitalnom marketingu i analizi tržišta, a u svakom trenutku imati će priliku za postavljanje konkretnih pitanja predavaču i razmjenu iskustava s kolegama.

Pohađanjem dvodnevne intenzivne edukacije saznati ćete: koji su načini poslovanja na internetu i što je optimalno za Vašu vrstu posla, kakva je zakonska regulativa poslovanja na internetu, kako strukturirati web stranicu i učiniti ju funkcionalnom, što je e-commerce i kako ga implementirati, kako organizirati prodaju i distribuciju na internetu, što su API web servisi, koji su kanali digitalnog marketinga, što je SEO i SEM, kako koristiti društvene mreže u poslovnom svijetu, kako poboljšati poslovanje korištenjem content i newsletter marketinga, što je digitalni PR i koje su njegove zakonitosti, što su Loyalty i turnover koncepti, koji su ključni elementi Google AdWords kampanja i kako se kreira kampanja, kako kreirati Facebook ad kampanju, kako nastupati na društvenim mrežama Linkedin, Twitter, Google + i YouTube, koje su dodatne komunikacijske metode poput MyPRGenia, što je inbound a što outbound marketing, kako istražiti tržište i konkurenciju i pri tome potrošiti 0 kuna, kako analizirati financijsko tržište i koji su najbolji besplatni analitički alati. Svi elementi edukacije će biti popraćeni vježbama i praktičnim primjerima, a polaznici će dobiti priliku za postavljanje pitanja predavaču, raspravu i razmjenu iskustava s kolegama.

Svi Smart Biz seminari i edukacije su zamišljeni i koncipirani na način da u svakom trenutku polaznici mogu postavljati pitanja i pokrenuti raspravu, a na sve eventualne upite koji ne budu odgovoreni na predavanju odgovor polaznici dobivaju pisanim putem. Cilj naših seminara i edukacija je kroz interaktivni pristup u kratko vrijeme riješiti Vaše poslovne probleme i prenijeti Vam iskustva i znanje vrhunskih stručnjaka. Trajanje samih seminara i edukacija temelji se na rezultatima analiza koje potvrđuju da je upravo naš model optimalan za učenje i usvajanje novih znanja i iskustava. Svi polaznici Smart Biz seminara i edukacija dobivaju uvjerenja o pohađanju.

Kratki sadržaj edukacije

Prvi dan – 10.4.2018. – Uvod u e-poslovanje, internetske stranice, e-commerce, internetska prodaja i distribucija

• Modeli e-poslovanja
• Digitaliziranost i penetracija interneta
• Prednosti i mane poslovanja putem interneta
• Preduvjeti sigurnog poslovanja
• Zakonske regulative
• Poslovni plan kao temelj – vježba
• Namjena i struktura web stranice
• Sadržaj web stranice i veza sa SEO
• Funkcionalnost – Izrada funkcionalne specifikacije
• e-Commerce kao sustav
• e-Commerce operativno
• e-Commerce kao sredstvo
• Razvoj in-house ili outsource
• Projektni timovi – koga angažirati
• Kako organizirati Internetsku prodaju i distribuciju?
• Procesiranje narudžbi
• Komuniciranje sustava
• API – web servisi
• Direktna isporuka ili drop ship?
• Omnichannel retailing
• O2O – online to offline
• Uspostava modaliteta plaćanja

Drugi dan – 11.04.2018. – Digitalni marketing, digitalni alati u praksi, komunikacijski kanali u službi PR-a i prodaje, rezultati modernog poslovanja u praksi, istraživanje tržišta i konkurencije

• Uvod u digitalni marketing
• SEM – search engine marketing
• SEO – search engine optimisation
• SMM – social media marketing
• Content marketing – marketing sadržaja
• Email / newsletter marketing
• Digital PR – digitalni odnosi s javnošću
• Affiliate marketing
• Loyalty i turnover koncepti
• Google AdWords – ključni elementi
• Kreiranje google AdWords search kampanje – vježba
• Facebook Ads – ključni elementi
• Kreiranje Facebook ad kampanje – vježba
• Social network kanali – Facebook, Google+, Linkedin, Twitter
• YouTube – moć 2D i VR / 360 video u praksi
• Dodatne komunikacijske metode – MyPRGenie, Google My Business, Forumi…
• Inbound marketing vs outbound marketing
• Business model evolucija – Sears Holding
• Tehničke analize financijskih tržišta – USA, EU, Hrvatska
• Kako putem interneta istražiti tržište i konkurente za 0 kn?
• Guerrilla metode
• Korisni (besplatni) analitički alati u praksi – vježbe
• Analiza i interpretacija rezultata – vježba

Ova edukacija je namijenjena za:
poduzetnike, direktore, managere, obrtnike, voditelje i djelatnike u odjelima marketinga, voditelje ureda, voditelje i djelatnike prodaje, community managere i sve koji žele saznati kako uspješno nastupati i poslovati na internetu, za sve one koji žele saznati kako se oglašavati koristeći digitalni marketing i kvalitetno online analizirati tržište i konkurenciju.

VrijemeAktivnost
08:30-09:00Prijava sudionika i preuzimanje radnih materijala
09:00-11:00Prvi blok predavanja
11:00-11:30Pauza za kavu i neformalni razgovor s predavačicama i kolegama
11:30- 13:00Drugi blok predavanja
13:00-13:45Ručak u hotelskom restoranu
13:45-16:00Treći blok predavanja i podjela uvjerenja o pohađanju edukacije

Radni materijali

Za praćenje predavanja

Kava

Tijekom pauza

Ručak

U hotelskom restoranu

Uvjerenje

O pohađanju edukacije

Opći uvjeti

Prijavom na seminar, edukaciju ili konferenciju prihvaćate naše opće uvjete poslovanja. Prijavu na edukativni program je moguće otkazati najkasnije 5 radnih dana prije početka programa, a kotizacija se uplaćuje najkasnije 4 radna dana prije početka programa. Polaznici koji odustanu nakon isteka roka od najkasnije 5 radnih dana nemaju pravo na povrat kotizacije i plaćaju iznos u cijelosti. Smart Biz d.o.o. zadržava pravo otkazivanja seminara, edukacija i konferencija, i u tom slučaju se uplaćeni iznos za kotizacije naručiteljima vraća u cijelosti. Podatke koje ste naveli u prijavi na neki od naših programa možemo koristiti u promotivnim akcijama ali neće biti dani trećim osobama, te oni po vašem zahtjevu mogu biti uklonjeni ili promijenjeni. Pogledajte našu Politiku privatnosti.

Popusti na seminare i edukacije:

  • Popust za drugu osobu iz istog poslovnog subjekta: 10%
  • Popust za treću i svaku sljedeću osobu iz istog poslovnog subjekta: 15%
  • Popust za sudionike iz nevladinih udruga i humanitarnih organizacija: 15%

Popusti se ne zbrajaju i međusobno se isključuju.

© Smart Biz d.o.o. 2017.