Poslovno komuniciranje – asertivna komunikacija i rješavanje konflikata

Datum i vrijeme

Uskoro objavljujemo novi termin!

Održani termini: 28.02.2019.

Lokacija

Zagreb, Hotel Westin

Akcija

Za sve rane prijave i predprijave odobravamo popust od 10%!

Cijena

1 490,00 kn + PDV

197,75 EUR + PDV prema tečaju (1EUR = 7,53450Kn)

Poslovna komunikacija je jedna od ključnih poslovnih vještina, a Vaši rezultati direktno ovise o dojmu koji ostavite na klijente i poslovne partnere. Nikada ne zaboravite da je prvi dojam koji ostavite na sugovornika nerijetko i onaj presudni. Vodeći poslovni ljudi konstantno usavršavaju svoje komunikacijske vještine, a rezultat se očituje u stvaranju dobrih poslovnih kontakata i u konačnici u postizanju planiranih poslovnih rezultata.

Verbalna komunikacija predstavlja samo manji dio ukupne komunikacije sa sugovornikom. Znate li kako koristiti elemente neverbalne i paraverbalne komunikacije? Što je asertivnost i zašto je ona bitna u komunikaciji te kako ju uvježbati? Koje tehnike možete koristiti za rješavanje konfliktnih situacija i koja su pravila komuniciranja u konfliktu?

Komunikacijske vještine, asertivnost i tehnike rješavanja konflikata mogu se savladati i uvježbati i zato smo za Vas u suradnji s vrhunskim stručnjakom organizirali ovaj praktični seminar.

Pohađanjem našeg seminara saznati ćete koje su razlike između uspješne i neuspješne poslovne komunikacije, koje su razlike između pismene, telefonske i usmene komunikacije, što je asertivna komunikacija i kako postati asertivan, koje su razlike između poslovne i svakodnevne komunikacije, koji su najčešći problemi u poslovnoj komunikaciji i kako ih riješiti, što je feedback u komunikaciji, kako poslati željenu poruku sugovorniku, kako rješavati konflikte te ćete naučiti kako prodati „sebe“ i svoje proizvode i usluge. Svi elementi predavanja će biti popraćeni praktičnim primjerima i vježbama.

Svi SmartBiz seminari i edukacije su zamišljeni na način da u svakom trenutku polaznici mogu postavljati pitanja i pokrenuti raspravu, a na sve eventualne upite koji ne budu odgovoreni na predavanju odgovor polaznici dobivaju pisanim putem. Cilj naših seminara i edukacija je kroz interaktivni pristup u kratko vrijeme riješiti Vaše poslovne probleme i prenijeti Vam iskustva i znanje vrhunskih stručnjaka. Trajanje samih seminara i edukacija temelji se na rezultatima analiza koje potvrđuju da je upravo naš model optimalan za učenje i usvajanje novih znanja i iskustava. Svi polaznici SmartBiz seminara i edukacija dobivaju uvjerenja o pohađanju.

Kratki sadržaj seminara

• Komunikacija i kako sve komuniciramo
• Verbalna, neverbalna i paraverbalna komunikacija
• Usmena, pismena, telefonska komunikacija – razlike i izazovi
• Stilovi ponašanja u komunikaciji
• Pasivna, agresivna i pasivno-agresivna komunikacija
• Što je asertivnost i koliko je bitna?
• Kako naučiti biti asertivan?
• Kako upravljati / surađivati s kolegama ovisno o njihovoj komunikaciji
• Kako naučiti reći «NE» i ne osjećati grižnju savjesti
• Tehnike asertivne komunikacije
• Što su konflikti?
• Tehnike rješavanja konflikata
• Kvalitetna i transparentna komunikacija kod konfliktnih situacija
• Dugoročno rješavanje konflikata – «ne trpati konflikt pod tepih»
• Vrijeme za postavljanje pitanja predavačici i razmjenu iskustava s kolegama

Raspored predavanja

VrijemeAktivnost
08:30-09:00Prijava sudionika i preuzimanje radnih materijala
09:00-11:00Upoznavanje sudionika i prvi blok predavanja
11:00-11:45Pauza za kavu i neformalni razgovor s predavačicom i kolegama
11:45-13:15Drugi blok predavanja
13:15-13:30Kratka pauza
13:30- 15:00Treći blok predavanja i podjela uvjerenja o pohađanju edukacije

Ovaj seminar je namijenjen za:
Sve poslovne ljude koji žele unaprijediti svoje komunikacijske vještine, managere, voditelje sektora, direktore, poduzetnike, poslovne savjetnike, voditelje i djelatnike prodaje, voditelje i djelatnike u pozivnim centrima i korisničkoj podršci, za sve osobe kojima je poslovna komunikacija bitna u ostvarenju ciljeva.

Radni materijali

Za praćenje predavanja

Kava

Tijekom pauza

Snack

Tijekom pauze

Uvjerenje

O pohađanju edukacije

Opći uvjeti

Prijavom na seminar, edukaciju ili konferenciju prihvaćate naše opće uvjete poslovanja. Prijavu na edukativni program je moguće otkazati najkasnije 5 radnih dana prije početka programa, a kotizacija se uplaćuje najkasnije 4 radna dana prije početka programa. Polaznici koji odustanu nakon isteka roka od najkasnije 5 radnih dana nemaju pravo na povrat kotizacije i plaćaju iznos u cijelosti. Smart Biz d.o.o. zadržava pravo otkazivanja seminara, edukacija i konferencija, i u tom slučaju se uplaćeni iznos za kotizacije naručiteljima vraća u cijelosti. Podatke koje ste naveli u prijavi na neki od naših programa možemo koristiti u promotivnim akcijama ali neće biti dani trećim osobama, te oni po vašem zahtjevu mogu biti uklonjeni ili promijenjeni. Pogledajte našu Politiku privatnosti.

Popusti na seminare i edukacije:

  • Popust za drugu osobu iz istog poslovnog subjekta: 10%
  • Popust za treću i svaku sljedeću osobu iz istog poslovnog subjekta: 15%
  • Popust za sudionike iz nevladinih udruga i humanitarnih organizacija: 15%

Popusti se ne zbrajaju i međusobno se isključuju.

© Smart Biz d.o.o. 2017.