GDPR u digitalnom marketingu – praktični interaktivni seminar

Datum i vrijeme

Uskoro objavljujemo novi termin! – planirani termini u ožujku i travnju otkazani zbog pandemije koronavirusa i odluke Stožera civilne zaštite RH

Lokacija

Zagreb, Hotel Westin

Akcija

Za sve rane prijave i predprijave odobravamo popust od 10%!

Cijena

1 490,00 kn + PDV

197,75 EUR + PDV prema tečaju (1EUR = 7,53450Kn)

Od svih područja na koja je Opća uredba o zaštiti podataka, poznatija kao GDPR, u praksi utjecala, možda se to najviše odrazilo upravo na digitalni marketing. Dijelom iz razloga što je Opća uredba, u cilju zaštite osobnih podataka korisnika, jasnije definirala kako se s osobnim podacima treba postupati, a dijelom zato što je izričito zabranila neka do tada uobičajena (ali loša!) postupanja te zaprijetila vrlo velikim kaznama. Teme poput baza podataka, slanja newslettera ili mailing lista bolna su točka mnogih digitalnih marketingaša, PR-ovaca i srodnih zanimanja. Ako tome dodamo osnovne elemente svakog weba, politiku privatnosti (Privacy Policy) i kolačiće (Cookies), pa onda i one kompleksnije poput nagradnih igara, fotografiranja, dobne granice za usluge informacijskog društva koja se može razlikovati od države do države, opt in i double opt in opcija, dobijemo puno ključnih riječi na koje se u virtualnom okruženju trebamo naviknuti i naučiti kako se nositi s njima u kontekstu zaštite podataka. Također je bitno znati kako GDPR utječe na nastup i oglašavanje na društvenim mrežama kao što su Facebook, Linkedin, Instagram i YouTube.

Uz GDPR, tu je i ePrivacy, komplementarna direktiva koja dodatno uređuje područje elektroničkih komunikacija koje je ostalo nedorečeno u Općoj uredbi. ePR bi uskoro također trebala postati uredba, kao i GDPR, te se izravno i bez iznimke primjenjivati na zakonodavstva svih država članica Europske unije. Primjena GDPR i ePR uredbi na razini EU dat će ujednačeni zakonodavni okvir i olakšati usklađivanje. S obzirom da se uredba primjenjuje i na sve pravne ili fizičke osobe koje obrađuju osobne podatke građana EU, a koji im ne služe u privatne svrhe, nevezano o državi u kojoj imaju poslovni nastan, kao i to da SAD, Japan, Južna Koreja, Brazil, pa i Kina, uz niz drugih država širom svijeta već usvajaju nove zakone utemeljene na GDPR-u, stvara se globalni pokret privatnosti osobnih podataka.

Pohađanjem naše edukacije saznati ćete: sve bitno o utjecaju GDPR uredbe, ePR direktive i drugih zakonskih odredbi koje reguliraju zaštitu osobnih podataka u kontekstu digitalnog marketinga. Ukratko ćemo proći i osnovne pojmove GDPR-a, kako bi svi polaznici mogli pratiti daljnji tijek edukacije: više o privolama, inventura podataka, segmentacija korisnika, opt in i double opt in, mailing liste, newsletter, copywriting, privacy policy, cookies, ePrivacy, nagradne igre, fotografiranje, dobna granica kod usluga informacijskog društva, GDPR i društvene mreže, cyber kriminal te, naravno, primjere dobre i loše prakse.

Svi SmartBiz seminari i edukacije su zamišljeni na način da u svakom trenutku polaznici mogu postavljati pitanja i pokrenuti raspravu, a na sve eventualne upite koji ne budu odgovoreni na predavanju odgovor polaznici dobivaju pisanim putem. Cilj naših seminara i edukacija je kroz interaktivni pristup u kratko vrijeme riješiti Vaše poslovne probleme i prenijeti Vam iskustva i znanje vrhunskih stručnjaka. Trajanje samih seminara i edukacija temelji se na rezultatima analiza koje potvrđuju da je upravo naš model optimalan za učenje i usvajanje novih znanja i iskustava. Svi polaznici SmartBiz seminara i edukacija dobivaju uvjerenja o pohađanju.

Kratki sadržaj seminara

• osnove GDPR-a
• privole – kada su potrebne, a kada nisu
• inventura postojećih baza podataka
• segmentacija korisnika
• opt in i double opt in
• mailing liste
• newsletter
• politike privatnosti na webu
• kolačići – koji, kada i kako
• ePrivacy direktiva
• nagradne igre – organizacija i provedba
• fotografiranje – za što treba privola, a za što ne
• dobne granice kod usluga informacijskog društva
• GDPR i društvene mreže (Facebook, Instagram, Linkedin, YouTube)
• primjeri dobre i loše prakse
• vrijeme za postavljanje pitanja predavaču i razmjenu iskustava s kolegama

Raspored predavanja

VrijemeAktivnost
08:30-09:00Prijava sudionika i preuzimanje radnih materijala
09:00-11:00Prvi blok predavanja
11:00-11:45Pauza za kavu, zakusku i neformalni razgovor s predavačem i kolegama
11:45- 14:00Drugi blok predavanja i podjela uvjerenja o pohađanju edukacije

Ovaj seminar je namijenjen za:
sve osobe koje se bave marketingom, a posebice digitalnim marketingom, voditelje marketinga, voditelje web trgovina, copywritere, PR-ovce, community managere, web developere, web arhitekte, voditelje projekata, pravne odjele, vlasnike malih i srednjih poduzeća, obrtnike, zaposlenike kojima je nametnuta DPO uloga i sve druge zainteresirane osobe.

Radni materijali

Za praćenje predavanja

Kava

Tijekom pauza

Snack

U dvorani tijekom pauze

Uvjerenje

O pohađanju edukacije

Opći uvjeti

Prijavom na seminar, edukaciju ili konferenciju prihvaćate naše opće uvjete poslovanja. Prijavu na edukativni program je moguće otkazati najkasnije 5 radnih dana prije početka programa, a kotizacija se uplaćuje najkasnije 4 radna dana prije početka programa. Polaznici koji odustanu nakon isteka roka od najkasnije 5 radnih dana nemaju pravo na povrat kotizacije i plaćaju iznos u cijelosti. Smart Biz d.o.o. zadržava pravo otkazivanja seminara, edukacija i konferencija, i u tom slučaju se uplaćeni iznos za kotizacije naručiteljima vraća u cijelosti. Podatke koje ste naveli u prijavi na neki od naših programa možemo koristiti u promotivnim akcijama ali neće biti dani trećim osobama, te oni po vašem zahtjevu mogu biti uklonjeni ili promijenjeni. Pogledajte našu Politiku privatnosti.

Popusti na seminare i edukacije:

  • Popust za drugu osobu iz istog poslovnog subjekta: 10%
  • Popust za treću i svaku sljedeću osobu iz istog poslovnog subjekta: 15%
  • Popust za sudionike iz nevladinih udruga i humanitarnih organizacija: 15%

Popusti se ne zbrajaju i međusobno se isključuju.

© Smart Biz d.o.o. 2017.