Kako kreirati sadržaj koji će dovesti do klijenata – Content Marketing interaktivni webinar s Ilijom Brajkovićem

Datum i vrijeme

Uskoro objavljujemo novi termin!

Održani termini: 09.06.2020.

Lokacija

Online seminar

Akcija

Za sve rane prijave i predprijave odobravamo popust od 10%!

Cijena

690,00 kn + PDV

Kada smo uspješni u content marketingu s pravom možemo očekivati nove klijente i lojalnost postojećih!

Svi pričaju o content marketingu, ali samo ga rijetki stvarno i rade. Kreiranje sadržaja zahtjeva dosta vremena, ali ukoliko ga redovito radite duže vrijeme, počet će vam donositi sve više i više upita. Content marketing podrazumijeva kreiranje sadržaja kojim ćemo privući posjetitelje, potom pretvaranje posjetitelja u potencijalnog kupca te pretvaranje tog potencijalnog kupca u kupca i na kraju pretvaranje kupca u lojalnog kupca.

Content marketingom stvaramo dodanu vrijednost za kupca, informiramo ga o sadržajima koji su mu korisni, a u isto vrijeme ga zabavljamo i učimo. Ova vrsta sadržaja s korisnicima stvara povezanost i izgrađuje povjerenje. Bitno je napomenuti da u kriznim vremenima poput pandemije koronavirusa i nakon njih Content Marketing moramo prilagoditi uvjetima i interesima potencijalnih klijenata i pratitelja.

Pohađanjem našeg praktičnog webinara saznati ćete zašto je content marketing bitan za uspješno privlačenje novih klijenata i prodaju, što sve obuhvaća content marketing, kako prilagoditi content marketing kriznim vremenima i vremenima nakon izlaska iz krize, koji su kanali content marketinga, kako izgraditi strategiju, kako implementirati content marketing uz što manja ulaganja, kako pisati blog, kako pisati e-book, kako izrađivati infografike i webinare, kako računati isplativost content marketinga te ćete imati priliku postaviti pitanja predavaču.

Svi SmartBiz seminari, edukacije i online programi su zamišljeni i koncipirani na način u svakom trenutku polaznici mogu postavljati pitanja i pokrenuti raspravu, a na sve eventualne upite koji ne budu odgovoreni na predavanju odgovor polaznici dobivaju pisanim putem. Cilj naših edukacijskih programa je kroz interaktivni pristup u kratko vrijeme riješiti Vaše poslovne probleme i prenijeti Vam iskustva i znanje vrhunskih stručnjaka. Trajanje samih seminara i edukacija temelji se na rezultatima analiza koje potvrđuju da je upravo naš model optimalan za učenje i usvajanje novih znanja i iskustava.

U cijenu uključeno:
Pohađanje online seminara preko platforme ZOOM, moguće postavljanje pitanja tijekom i nakon predavanja koristeći chat funkciju, materijali u digitalnom obliku.

Kratki sadržaj seminara

• Zašto je content marketing tako bitan za uspješnu prodaju i opstanak na tržištu?
• Što je srž content marketing strategije?
• Kako implementirati content marketing uz što manje novaca?
• Koji su sve formati/kanali content marketinga?
• Savjeti za pisanje bloga.
• Savjeti za pisanje e-book-a.
• Savjeti za izradu infografike.
• Case study – primjeri uspješno objavljenih studija slučaja.
• Webinari – što i kako?
• Računanje ROI-a (Return of Investment) – isplativost marketinških kampanja
• Content marketing tijekom i nakon kriznih vremena s osvrtom na pandemiju koronavirusa
• Vrijeme za postavljanje pitanja predavaču

Raspored predavanja

Vrijeme
09,00 – 10:30Prvi dio predavanja
10:30 – 10:45
Pauza
10:45 – 12:15Drugi dio predavanja

Ovaj seminar je namijenjen za:
voditelje i djelatnike u odjelima marketinga, voditelje i djelatnike u odjelima prodaje, direktore i vlasnike malih i srednjih tvrtki, obrtnike, managere, voditelje odjela, community managere, sve osobe koje se direktno ili indirektno bave marketingom i sve osobe koje žele naučiti kako kreirati sadržaj koji će privući nove klijente i povećati prodaju.

Radni materijali

U digitalnom obliku

Pitanja predavaču

Tijekom cijelog predavanja kroz chat komunikaciju

Platforma

ZOOM

Opći uvjeti

Prijavom na seminar, edukaciju, konferenciju ili online edukaciju prihvaćate naše opće uvjete poslovanja. Prijavu na edukacijski program je moguće otkazati najkasnije 5 radnih dana prije početka programa, a kotizacija se uplaćuje najkasnije 4 radna dana prije početka programa. Polaznici koji odustanu nakon isteka roka od najkasnije 5 radnih dana nemaju pravo na povrat kotizacije i plaćaju iznos u cijelosti. Smart Biz d.o.o. zadržava pravo otkazivanja seminara, edukacija, konferencija i online programa i u tom slučaju se uplaćeni iznos za kotizacije naručiteljima vraća u cijelosti. Podatke koje ste naveli u prijavi na neki od naših programa možemo koristiti u promotivnim akcijama ali neće biti dani trećim osobama, te oni po vašem zahtjevu mogu biti uklonjeni ili promijenjeni. Pogledajte našu Politiku privatnosti.

Popusti na seminare i edukacije:

  • Popust za drugu osobu iz istog poslovnog subjekta: 10%
  • Popust za treću i svaku sljedeću osobu iz istog poslovnog subjekta: 15%
  • Popust za sudionike iz nevladinih udruga i humanitarnih organizacija: 15%

Popusti se ne zbrajaju i međusobno se isključuju.

© Smart Biz d.o.o. 2017.