Izvrsnim prodajnim vještinama do rasta prometa – dvodnevna inhouse online edukacija s Anom Brajković

Datum i vrijeme

Prema željama naručitelja i raspoloživosti predavačice

Lokacija

Platforma Zoom ili druga online platforma prema želji naručitelja

Cijena

Na upit – ovisno o broju sudionika inhouse online edukacije

Prodaja je danas sve!
Prodajom se bave i oni koji nisu svjesni da se njome uopće bave. U današnje vrijeme i online sastanci postaju uobičajeni kanali komunikacije i uvod u prodaju.

Želite sa fizičkog ili online sastanka otići tako da ste maksimalno povećali ratu zaključivanja poslova? Želite da baš Vaš projekt dobije zeleno svjetlo?

Znate li da većina osoba nema problema sa zaključivanjem prodaje već s otvaranjem prodajnog razgovora gdje u startu pogriješe i nikad niti ne dobiju priliku zaključiti prodaju? Znate li koliki je trošak ako je Vaš prodajni predstavnik utrošio mjesec dana na dogovaranje sastanaka od kojih nije ništa prodao ili mu je rata konverzije ispod 20%? Da li često na tjednom sastanku slušate da je jedini problem u prodajnom razgovoru bila cijena proizvoda? Ako mislite da je problem cijena, najčešće je problem način na koji prodajete Vaš proizvod ili uslugu. Preporuka je da uložite u obuku svojih prodajnih djelatnika kako ne biste svaki mjesec trošili sredstva na djelatike koji ne ostvaruju prodaju.

Prodajne i komunikacijske vještine su dvije najbitnije vještine za ostvarenje postavljenih ciljeva te ih trebate razvijati bez obzira kojim se poslom bavite. Pohađanjem naše inhouse online prodajne edukacije i usvajanjem znanja koja će biti prezentirana povećati ćete uspješnost Vaših prodajnih razgovora za preko 50%!

Kroz dvodnevnu inhouse online edukaciju saznati ćete: što su trendovi i razlike u maloprodaji i veleprodaji, koje su osnove psihologije kupovine i procesa odlučivanja kod kupca, kako uspješno pregovarati, kako pravilno odraditi prodajni proces, kako se pripremiti za samu prodaju, što je neverbalna komunikacija u prodaji i kako ju koristiti, kako otvoriti prodajni razgovor i zainteresirati potencijalnog kupca, kako uspješno prezentirati usluge i proizvode kupcu, kako prikupiti informacije o potencijalnom kupcu, kako izgraditi strukturu prodajnog razgovora, kako uvjeriti kupca da baš vaš proizvod ili usluga rješava njegov problem, koje su najčešće greške u prezentaciji proizvoda i usluga i kako ih izbjeći, kako rješavati prigovore i stvarati lojalne kupce, kako zaključiti prodaju ali i kako ostvariti nastavak suradnje s postojećim klijentima.

Inhouse edukacija uključuje:
Pohađanje online edukacije preko platforme Zoom za dogovoreni broj sudionika, moguće postavljanje pitanja tijekom i nakon predavanja, PDF materijali u digitalnom obliku.

Svi SmartBiz seminari i edukacije su zamišljeni i koncipirani na način u svakom trenutku polaznici mogu postavljati pitanja i pokrenuti raspravu, a na sve eventualne upite koji ne budu odgovoreni na predavanju odgovor polaznici dobivaju pisanim putem. Cilj naših seminara i edukacija je kroz interaktivni pristup u kratko vrijeme riješiti Vaše poslovne probleme i prenijeti Vam iskustva i znanje vrhunskih stručnjaka. Trajanje samih seminara i edukacija temelji se na rezultatima analiza koje potvrđuju da je upravo naš model optimalan za učenje i usvajanje novih znanja i iskustava.

Kratki sadržaj dvodnevne inhouse online edukacije

Prvi dan:

• Što znači biti dobar prodavač
• Prodaja i pregovaranje – je li to isto?
• Psihologija kupovine – kako i zašto kupac kupuje
• U kojem trenu kupac počinje razmišljati o kupovini
• Koraci u donošenju kupovne odluke
• Zašto prezentacija proizvoda na samom početku razgovora nema nikakvog efekta
• Zašto kupac ne voli da mu se prodaje, a voli kupovati?
• Kakav prodavač trebate biti da bi zainteresirali kupca
• Kako se istaknuti ispred konkurencije
• Kako NE pretvoriti u DA, i kada prihvatiti NE
• Profiliranje kupaca
• Komunikacija u prodaji (uživo, telefonski, pisano, online; verbalna, paraverbalna, neverbalna)
• Vrijeme za postavljanje pitanja i raspravu

Drugi dan:

• Zašto i kako se najbolji prodavači pripremaju za svaki prodajni razgovor
• Kako jednako uspješno odraditi online sastanak kao što bi odradili uživo
• Kako telefonski razgovor preusmjeriti na sastanak uživo ili online
• Glavna tri kriterija za otvaranje prodajnog razgovora
• Koji je korak najvažniji u prodaji? Kako postići ABH?
• Kako prepoznati i izbjegavati prezentacijski mod u prodaji
• Upoznavanje kupaca i prepoznavanje te stvaranje potreba
• Prezentacija proizvoda u obliku rješavanja potrebe / problema kupcu
• Sto ako kupac ne želi kupiti
• Važnost ili ne-važnost cijene
• Kako ostvariti dodatnu prodaju i prevladati prepreke
• Zaključivanje prodaje i što činiti nakon završetka prodajnog procesa
• Vrijeme za postavljanje pitanja i raspravu

Raspored predavanja

Vrijeme
09:00 – 10:30Prvi dio predavanja
10:30 – 10:45
Pauza
10:45 – 12:15Drugi dio predavanja
12:15 – 12:30Pauza
12:30 – 14:00Treći dio predavanja

Dvodnevna online edukacija je namijenjena za:
direktore tvrtki, direktore prodaje, direktore veleprodaje, Key Account Managere, direktore marketinga, voditelje prodaje, prodajne predstavnike, komercijaliste, sve koji se bave prodajom i pregovaranjem, dogovaranjem sastanaka, prezentacijom proizvoda i slično.

Radni materijali

U digitalnom obliku

Pitanja predavaču

Tijekom cijelog predavanja kroz glasovnu i chat komunikaciju

Platforma

Zoom

Uvjerenje o pohađanu edukacije

U digitalnom obliku

Pošaljite nam upit i u najkraćem roku Vam dostavljamo ponudu

Opći uvjeti

Prijavom na seminar, edukaciju, konferenciju ili online edukaciju prihvaćate naše opće uvjete poslovanja. Prijavu na edukacijski program je moguće otkazati najkasnije 5 radnih dana prije početka programa, a kotizacija se uplaćuje najkasnije 4 radna dana prije početka programa. Polaznici koji odustanu nakon isteka roka od najkasnije 5 radnih dana nemaju pravo na povrat kotizacije i plaćaju iznos u cijelosti. Smart Biz d.o.o. zadržava pravo otkazivanja seminara, edukacija, konferencija i online programa i u tom slučaju se uplaćeni iznos za kotizacije naručiteljima vraća u cijelosti. Podatke koje ste naveli u prijavi na neki od naših programa možemo koristiti u promotivnim akcijama ali neće biti dani trećim osobama, te oni po vašem zahtjevu mogu biti uklonjeni ili promijenjeni. Pogledajte našu Politiku privatnosti.

© Smart Biz d.o.o. 2017.